idk wat ik moet doen, help plss!

Heyy,
Ik ben op een jongen die best wel populair is, en op mijn school mogen mensen me niet echt (ik heb nooit iets verkeerd gedaan tegen hun). Ik heb wel al met hem gepraat en hij stuurde ‘doeiix’. Ik weet niet of hij echt meent wat hij zegt omdat zijn vrienden me dus niet echt mogen en hij best wel populair is.
Kunnen jullie me pls helpenn? Ik heb er ook nog niet heel veel mee gepraat dus ik durf niet te zeggen dat ik hem leuk vind.

Meer met het praten en hem dan mee uit vragen naar iets leuks.

Ik zou ook met hem in ‘real-life’ praten. Ik heb namelijk ook vrienden en wij sturen ook gewoon ‘xx’ en hartjes naar elkaar. En inderdaad ^ vraag gewoon of hij iets leuks mee gaat doen of vraag of jullie iets gaan drinken in de stad.

Ik denk dat ik daar te verlegen voor ben :zipper_mouth_face: :flushed:

Je hebt dus wel met hem geappt? Want dan kan je hem misschien toevoegen op snap en hem dan af en toe gewoon een snap sturen. Als hij dan ook snaps terugstuurt kun je misschien op hem gaan reageren en raak je zo aan de praat! (Zo is het bij een vriendin van mij ook gegaan en zij heeft nu al een half jaar een relatie!)

Succes! :slightly_smiling_face:

hij stuurde hartjes en ginng over een relatie praten :smiling_face_with_three_hearts:

Dat ging wel heel snel en gemakkelijk haha