Idioot recept

Ik kwam er dus net achter dat ik moet koken, en ik kan niet meer naar de winkel. Aangezien we alleen maar domme dingen in huis hebben heb ik net snel een receptje in elkaar geflanst. Volgens mij gaat het nog lekker smaken ook. Als jullie vinden dat het smerig klinkt moet je me maar hard uitlachen :stuck_out_tongue:

Ik ga een ovenschotel met rundergehakt, pasta, appel, paprika, appelstroop, kerrie, ui en knoflook maken. Ik hoop maar dat het niet mislukt :stuck_out_tongue:

Hebben jullie nog rare recepten of combinaties die je absoluut met de wereld wil delen?

Edit: dit hoort trouwens niet in Liefde & Boys, foutje :’)

(Wat heeft dit met Liefde&Boys te maken?)
Oh Sorry, had je laatste zin niet gezien!

Als je nou dat appel en appelstroop niet erin mixt lijkt het mij tenminste eetbaar xD Zelf heb ik geen rare recepten.

Hmm klinkt lekker, maarja ik hem nu echt súper erge honger, dus misschien klinkt alles lekker voor me nu. :stuck_out_tongue:

mijn moeder maakt altijd een tosti van pindakaas en banaan:S

Ik zou de appelstroop weglaten, aangezien je ook al appel hebt
maar verder lijkt 't me best lekker :grin:
M’n moeder doet dat ook wel 's, als er niks meer in huis is;
gewoon van alles bij elkaar gooien en maar zien wat er uit komt XD
Vaak is 't ook nog best lekker :stuck_out_tongue:

Mariska,dat ga ik ook eens proberen !
Lijkt me best lekker xD

ik had het zonder de stroop gedaan … ik denk dat het dan zeke rniet verkeerd zou smake :stuck_out_tongue:

Klinkt niet echt lekker haha.
Ik heb geen rare recepten helaas.
Alleen dat ik frieten eet met maggie sommige lachen me er keihard voor uit?

^ Ik ken juist super veel mensen die dat doen :stuck_out_tongue:

Oeeehh! Lijkt me lekkerrrr! xD

ahahaha laat even weten wat je ervan vond ;p

Smaakte het?? ^^

Peanutbutter and Jelly sandwiches zijn ook erg lekker :x

Mijn nichtje eet soms kaas en stroop op haar boterham echt zo goor. En mijn oma at soms een boterham met banaan en suiker. En wat ik echt lekker vind is van die aardappel schillen in kleine stukjes snijden, en dan in de pan doen met olijfolie en daarna zout erover. Echt lekker ^^

Euh ja het was wel lekker, de appelstroop proefde je niet echt :’)

Haha nouja fijn dat je het lekker vond :stuck_out_tongue: maar ik denk niet dat ik het ga proberen!

Mijn zus eet altijd pindakaas + ontbijtkoek en suiker

Haha cool bedacht, en gelukkig dat het nog lekker was ook!
Zou je vaker kunnen doen… zo kom je nog is op ideëen voor nieuwe gerechten!!