Ideetjes?

Hoii ^^
Er zit een jongen bij ons in het vrienden groep en we denken allemaal dat ie wel eens Homo zou kunnen zijn.
Nu willen ik en een vriend erachter komen of hij dat ook is.
Dus heeft iemand misschien ideetjes hoe we daar achter kunnen komen?

(het klinkt allemaal heel levenloos, maar we willen 't gewoon weten :slightly_smiling_face: )

Alvast bedankt!

Als die jongen daadwerkelijk homo is komt hy er vanzelf wel mee

Hy is waarschijnlijk dan al harstikke onzeker dus ik zou zegge; laat hem lekker

als hy t echt is hoor j t vnzelf wel

als hij wil dat jullie het weten komt hij er zelf wel mee.
waarom denken jullie dat dan?

Als ie dat echt is is hij er waarscheinlijk nog niet klaar voor om het aan jullie te vertellen. Dus laat het dan lekker. Maar eh… waarom denk je dat dan. :pensive:

Geef hem op voor ‘kom uit de kast op tmf’ als ze dat nog ns draaien ?

Ik snap dat je er nieuwschierig naar bent…
Maar zoiets kan heel persoonlijk zijn.
Wanneer hij zou willen dat jullie het weten zou hij het wel zeggen.
Want straks vind hij het helemaal niet leuk en het is natuurlijk vervelend als je om zoiets ruzie zou krijgen. :stuck_out_tongue:

Ja oke, jullie hebben wel allemaal gelijk dat ie er zelf mee moet komen :slightly_smiling_face:
Maar we willen hem zeg maar ook een ‘gevoel’ geven dat het ons niet uitmaakt áls ie het is.

je kan ook gewoon over het onderwerp een keer praten als vrienden groep, vn goh hoe denk jij over homo’s en lesbie’s. en als iedereen dan gewoon zn mening geeft dan voelt hy zich mssg al heel wt ‘‘veiliger’’. je hoeft het niet meteen uit hem te snokken

^
wat heartxcore zegt

btw, is iemands sexualiteit niet privé?

Jullie moeten alleen samen in een groepje staan en dan over homo’s / lesbiennes praten zoals;

Jaa ik zag laatst een homo en ik vond hem best mooi waarom zijn homo’s altijd mooi? ofzo x’D
En dat moet je een rijtje afgaan van je vrienden ( ookal is het een meisje ) moet je zeggen ;

Ik ben geen lesbi
Ben jij homo?
ben jij lesbie?
Ben jij homo? etc etc.

En dan vraag je het hem en dan krijg je je antwoord.
Niks vervelends eraan

Het is voor iemand heel moeilijk om uit de kast te komen, dus denk niet dat als je zo’n vragenronde doet dat hij de waarheid spreekt. Er is een reden waarom hij het nog niet aan jullie heeft verteld, en dat is waarschijnlijk dat hij er nog niet klaar voor is. Heb geduld

gewoon vragen"=]

of je vraagt aan hem:

Wat vind jij van ( een knappe mannelijke celeb ) bijv. Chace Crawford? Hij is knap hea?
En dan laat je zn foto uit tijdschrift zien :wink:

meestal als je het vraagt ontkennen ze het :stuck_out_tongue: als ze nog niet uit de kast zijn gekomen dan

idd, dus laat hem gewoon met rust… als die gay is dan kom je er vanzelf wel achter…

Zeg gewoon: Ik kwam er laatst achter dat mijn neef homo is.

En dan knopen jullie een gesprek erover aan, dat jullie het helemaal oke enzo vinden. Dan voelt hij zich misschien meer op z’n gemak. Dan komt het vanzelf wel.

Idd, laat hem zelf uit de kast komen op een moment waarop hij het wil. Push hem niet.
En als je hem wil laten blijken dat jullie 't niet erg vinden: praat over homoseksualiteit met heel de groep en zeg dan jullie meningen…

Maar sleur het ajb niet uit hem.

gewoon afwachten. Had ik op de middelbare school ook. Meisje ging ook bij hem vissen maar ze kreeg het er niet uit. En nu een jaar later heeft ie het zelf gezegd.

Guys, dit is een topic van 2 jaar geleden.

• even ter informatie -

er gebruikt iemand de zoekfunctie, is 't wwwwweeeeeeeeeeeer niet goed