ideetjes voor met zieke vriendin te doen

Wat lief van je zeg :slightly_smiling_face: , Upp (k weet buiten de andere dingen hier niks meer te verzinnen :stuck_out_tongue:)

awh, allereerst superveel sterkte!
uuuhm, alles is al een beetje genoemd, maar wat clearing zegt is wel leuk, zoek een rustig plekje op ter herinnering voor zowel haar en jou!

Misschien kun je samen met haar een lijstje maken met (haalbare) dingen die ze nog wil doen? En deze dan ook daadwerkelijk samen gaan doen ?

Veel sterkte ermee! Super lief dat je zoiets wilt doen :slightly_smiling_face:

hallo,

opnieuw bedankt voor alle leuke reacties. Je kunt niet geloven hoeveel ik hieraan heb (ok dit komt klefferig over)

ik ben met mijn dagindeling veel te overdreven geweest. Veel te enthousiast, dus heb ik het een beetje (veel) aangepast.

dag 1:

• de dag beginnen met pinata in boom in haar tuin op te hangen en vol te steken met snoep, gezonde snacks, zelfgemaakte cadeautjes, prulletjes en een eerste hint voor de fotopuzzelzoektocht
  • luxueus ontbijtje (samen met haar zus en ouders)
  • starten van de fotozoektocht en diertjes kijken in dierenpark: heb hiervoor al gebeld en willen wel iets speciaals doen. Ze houdt van dieren en zou eens achter de schermen enzo mogen kijken. Ik mag ook mij kijken :grinning:. Ze zou ook op een bed mogen rusten wanneer het te zwaar begint te worden.
  • laatste hint zou een ritje met een paard zijn naar ons “hotel”. Gebeld naar een ruiterclub en die willen haar wel mee op het paard nemen. Om alleen te rijden is ze te zwak. Alternatief zou zijn een koets met trekpaarden.
  • op naar haar “hotel” haha iemand met een mooi huis. Al iets op het oog
  • haar vriendinnen komen af of ze komen al vroeger en geven soort van verwelkoming: Ook al grotendeels geregeld
  • ik dacht dan een soort van meerkeuze te doen. het wordt koken of knutselen dus. vrij simpel maar wel leuk denk ik.
  • haar kamer zou een soort van luxe suite moeten worden: prinsessenstijl all the way kan ze goed uitrusten.

dag 2:

• uitslapen
  • zeiltochtje met picknick, voetjes baden, zwemmen
  • professionele fotoshoot waarbij ze professioneel word opgemaakt enzo op leuke locatie. (Geen idee wat dit inhoud, een van haar vriendinnen haar zus zit in dat wereldje en toen ze het hoorde stelde ze zelf voor om te doen)
  • afsluiter een minifeestje met een diashow van allerlei leuke dingen enzo van vroeger en nu: zoals toen ze klein was, grappige dingen, heel luchtig allemaal en dan ook een plakboek aan haar afgeven dat iedereen dan ook tekent ofzo.
  • zo afsluiten met een vliegende brandende lampion of met vuurwerk is ook niet slecht.

We hebben ook afgesproken om elke dag elkander een brief te schrijven en die dan te posten. Daar zegde ze heel veel aan te hebben met gewoon wat er gebeurt is of wat meer.

als je nog ideetjes hebt of betere uitwerkingen laat maar weten :slight_smile:

Ik vind het echt zo lief dat je dit allemaal voor je vriendin doet!
Heel veel sterkte!

hallo opnieuw,

alles is al bijna geregeld. De keuzes zijn ook gemaakt en het zou dit weekend al doorgaan. Kwestie van zeker te zijn dat ze zo goed mogelijk is. Dokters enzo weten het ook al. Er zou af en toe een verpleegster langskomen om te kijken en er zouden een aantal momenten komen waarop ze kan of moet rusten.

De keuzes die ik heb gemaakt zijn maken van cupcakes of taart, soep, pizza’s (we hebben een echte pizzaoven die we mogen gebruiken), fruitsalade voor het koken en iets met breien, vriendschapsbandjes, iets met interieur voor in haar kamer. De afsluiter wordt vuurwerk (beetje mijn invloed), maar er wordt 1 lampionetje opgestoken met een wens daarin van haar (zo erg ben ik ook niet :p)

Heb vandaag mijn eerste brief verstuurd naar haar. Geschreven met pen en opgestuurd via post. Voelde raar aan, ik kon niet uit mijn woorden komen. Ik denk dat er een boom gesneuveld is voor ik het redelijk vond. als iemand wat ideetjes kan geven om te schrijven ofzo, altijd leuk. :slight_smile:

Nogmaals heel veel dank.

Als jullie willen laat ik weten hoe het weekend is geweest?

Groeten

Aah ik denk serieus dat jij een van de liefste jongens van de wereld bent :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier dit weekend en geniet nog even van jullie tijd samen. Het zou inderdaad leuk zijn als je laat weten hoe het is gegaan!

OMG wat een mooi cadeau… Ik denk dat ze er heel blij mee zal zijn… Als ik dit van een vriend zou krijgen zou ik echt geweldig lief vinden… Ik wens jullie leuke dagen toe en geniet ervan :wink:

geniet van jullie weekend!
en ik ben wel benieuwd hoe het was hoor! :slightly_smiling_face:

ah super lief! iets waar ze kan terug kijken en mooie herinneringen ziet! Dus inderdaad foto’s!

Sterkte!

Wauw, wat is dit ontzettend lief zeg!
Heel veel plezier komende weekend, en sterkte.

Echt, wauw wat knap en lief dat je dit allemaal doet!

Ik zit hier serieus met tranen in m’n ogen, zo lief vind ik dit.

En natuurlijk veel plezier in het weekendje, geniet van de tijd die je nog met haar hebt + heel veel sterkte alvast! :heart::heart:

wauw dit vind ik echt ongelofelijk lief van je, heb hier echt geen woorden voor, super! ik weet zeker dat ze zich geen betere beste vriend kan wensen!

Ik vind dit echt zo ontzettend lief!
Bij sommige radiozonders kun je vragen of ze een bepaalt nummer draaien. Misschien als je dan bv. aan het bakken bent dat je haar favoriete nummer laat draaien?
heel veel sterkte!

niets weten te doen en daarom maar eventjes dit topic checken :-).

Enorm bedankt opnieuw voor al die leuke reacties en tips

leuk idee dat radioliedje aanvragen: louis attaque - je t’emmene au vent zou ik dan proberen. De eerste brieven zijn trouwens ontvangen :p. Ze had daarin dingen gezegd die ze nog allemaal wilde doen: meegaan naar europese kayakwedstrijd, reuzesneeuwman maken, spelletjesavond, …

Nu even kayakken want echt dacht niet dat dit me zo moeilijk zou vallen.

Groeten

Kun je geen mailtje sturen naar Qmusic ofzo, dat ze dan dat nummer draaien met een lieve boodschap van jou erbij, op een bepaald tijdstip? Dat je dat met ze afspreekt?
Als je je verhaal mailt, willen ze dat vast wel voor je doen, want het is heel bijzonder wat je doet!
Heel veel succes nog met regelen!

Wauw, wat een super mooi cadeau zeg! Ze gaat hier zeker weten echt super blij mee zijn! En het is geweldig hoeveel tijd en moeite je hier in steekt. Echt heel lief van je, veel plezier dit weekend en sterkte!

Lijkt me wel leuk om te weten hoe het weekend is verlopen!

Awh ik vind dit zo lief, ik krijg er serieus tranen van in mn ogen :")

Ik denk dat hier veel goede tips tussen zitten en heb dus ook niet echt iets toe te voegen, maar ik wilde even zeggen dat ik het superlief van je vind!
xoxo