Ideetjes voor in de kroeg

Hoi hoi!

Misschien een beetje een rare titel, maar ik ben op zoek naar ideeën om uit te voeren in de kroeg.
Het zit zo dat een paar vrienden van mij iedere vrijdag en zaterdag draaien in dezelfde kroeg, en op zaterdag kunnen ze eigenlijk doen en laten wat ze willen. We hebben nu twee DJ’s, een fotograaf en twee personen die voor entertainment zorgen.

Wat ik bedoel qua “ideeën” zijn dingen om het net even wat leuker te maken :slightly_smiling_face:
Zo hebben we een keer een zomer-thema gehad, toen hebben we allemaal hawaï-kransen gehaald, waterpistolen gevuld met drank en daarmee shotjes uitgedeeld etc.
De keren erna flessen champagne, confetti, met de voetbal een spuitbus oranje haarspray om daarmee iedereen z’n haar oranje te maken, strandballen hebben we gehad…
Maar we zijn een beetje door de ideetjes heen, dus dacht ik: laat ik als enige meisje uit dat groepje Girlscene eens om ideeën vragen! Haha.

Het gaat erom dat de gasten zelf van te voren niet rekening hoeven te houden met iets, met thema’s heb je al snel dat iedereen verkleed moet komen maar met zo’n kroeg weet je natuurlijk maar nooit wie er allemaal komen. De jongens kunnen kopen wat ze willen en krijgen dat vergoed van de kroeg (zolang het niet te gek wordt natuurlijk).

Dus als jullie nog zulke ideetjes hebben hoor ik het heel graag!
Liefs,

Up :pensive:

Karaoke avond
Local bandje laten optreden
Back to school avond
Vakantie avond (cocktails met korting?)
Singles eve (bandjes uitdelen: rood = bezet, groen =single)

Een fb-pagina aanmaken en daar aankondigen wat het thema van de kroeg word?
Zo kun je mensen al snel er op voorbereiden.

Andere idee;
karaoke-avond

Super leuke ideeën! Facebook-pagina hebben we al!

Gaat om de Scala in Castricum (Noord-Holland).

Hier kan ik al zeker wat mee! :grinning:

Die met die bandjes is echt een leuk idee !

Wat ik ook wel een keer heb gehoord is met slotjes,

Elk meisje krijgt een slotje en elke jongen krijgt 1 sleutel en dan moeten ze opzoek naar hun match. Of je doet het andersom.

Omg dat is echt super leuk!! Ga zo even alle ideeën die hier komen in de whatsapp-groep gooien, word er helemaal enthousiast van haha

Ahh jammer dat het te ver weg is! Lijkt me wel leuk ineens allemaal girlsceners haha

Beerpong wedstrijd, tavelvoetbaltornooi, bbq doen of iets anders met eten, quizavond, blacklight (met een soort van paintballen ofzo), schuim spuiten, cocktailavond of gwn een genre muziek per avond

• oud en fout (2 unlimited etc)
  • apres ski avond

Super al die ideeën!! :beer:

Up!