Ideetjes voor het thema 'kamper'.

Hallo allemaal!

Aankomende donderdag en vrijdag hebben we op school stunt. Kortgezegd houdt dit in dat de leerlingen van het examenjaar havo en vwo zich naar een dresscode moeten kleden en verder de school op z’n kop zetten ofzo? Het thema is dit jaar kamper. Ik vind het echt een geniaal thema! Nu is mijn vraag; wat vinden jullie echt iets voor kampers. Natuurlijk kan ik panterprint en gouden sieraden zelf ook wel bedenken maar ik zou het leuk vinden als jullie met wat ideetjes kwamen waar ik me door kan laten inspireren. Alvast bedankt!

Het sterotype is beetje er ordinair uitzien, beetje arrogant enzo.

maarja als je ze beter leert kennen merk je toch dat ze lang niet allemaal zo zijn.
Er is ook niet echt n bepaalde styl wat hun altijd dragen. vroeger was dat meer.

Wat is het precies :open_mouth:

mensen die in woonwagens wonen en in een kamp. vroeger trokken ze rond. tegenwoordig niet meer

oh! zigeuners :grinning:

Een trainingspack met een lelijke kleur (zoals roze) en dan uggs eronder.

Naja hier zien de kampers er wel gewoon uit… niet echt bijzonder, maar ik heb wel eens kampers zien lopen … XD

Oh en ze hebben altijd heel veel wit. Gewoon hun huisjes op wielen zijn wit, witte tegels, witte beeldjes… alles.

Ja ik zal zelf al te denken aan een kort spijkerbroekje met daaronder een panterlegging, en we hebben een stuntshirt dus daar hoef ik me niet druk om te maken en wat gouden kettingen en oorbellen erbij, maar ik wil ook iets écht orgineels. Hihi.