Ideetjes opschrijfboekje vriend

Hmm, ik wist niet zo goed onder welke categorie ik dit moest plaatsen, maar aangezien het voor mijn boyfriend is zet ik het hier maar neer.

Mijn vriendje gaat volgende week op vakantie en ik wil hem iets meegeven om daar te lezen/bekijken. Ik ben van plan een simpel notitieboekje (van de hema) te kopen en die op te pimpen.
In dat boekje wil ik dan leuke dingetjes schrijven/tekenen (niet dat ik dat goed kan maar het gaat om het idee).

Nu heb ik al wat op internet zitten snuffelen voor ideeën/plaatjes enzo. Alleen ik ben nog niet heel veel leuks tegen gekomen.

Hebben jullie misschien ideetjes? Ik wil wel iets liefs doen en erin schrijven, maar het moet ook niet al te cliché worden…

foto’s van jullie samen of dingen die hij heel vaak zegt (een bepaalde uitspraak ofzo)

Het is dan niet echt een plakboek dat je gaat maken, maar ik denk dat je hier wel heel veel leuke ideetjes in kunt vinden!

http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/plakboek-voor-vriend-3-293812.0.html

Op deze zet ik nu een slotje en misschien kun je in dat topic anders nog vragen om ideetjes als je er niks tussen ziet?