ideetjes? om zaterdag te doen met vriend

hoi, ik ben zaterdag 3 jaar samen met mijn vriend, dus we wouden iets leuks gaan doen. Ik heb al in andere topics gezocht maar daar staan veel standaard dingen.
wij gaan al vaak naar de bioscoop of uiteten dus we willen iets anders.
het is zaterdag ook geen geweldig mooi weer dus ik heb echt geen idee.
iemand ideetjes??

naar het strand en daar iets eten???

Lasergamen! :'D

Haha dat is toch niet leuk met z’n tweeen? Ik vind echt dat je daar voor met een groep moet zijn! :slightly_smiling_face:

OT: Picnicken is leuk, maar daar moet het goed weer voor zijn. En een strandwandeling? (:

Ik weet niet hoe groot jullie budget is, maar naar een pretpark is ook altijd leuk! Of met de trein naar een (grote) stad en daar 's avonds nog uit eten :wink:

ja voor het strand moet het echt mooi weer zijn dus dat is wel een optie als het mooi weer is net als picknicken lasergamen is inderdaad leuker met meer, en we gaan een paar weken daarna al met zijn broertje naar een pretpark haha.
zijn vader is ook 2 weken terug heel onverwacht overleden dus ik wil iets extra speciaals doen het geld is niet echt een probleem

Awh wat zielig voor hem :frowning_face:
Anders iets wat hij heel leuk vindt ofzo, wij kennen hem niet. Pretpark is idd leuk, misschien wel onpersoonlijk. Strand is heel leuk en romantisch, als het geen mooi weer is kan je eventueel ook een ‘binnenpicnick’ doen, hele kamer vol gooien met kussens en dekens en lekker eten, kaarsjes aan etc.

Ah, wat erg van zijn vader en jouw schoonvader! Sterkte! :frowning_face:

ja dankjewel!! iets romantisch als een picknick is inderdaad ook leuk, ik vind het echt lastig haha vooral omdat het al zo snel is