Ideetjes kosteloos materiaal

Heey,

Ik moet voor school een activiteit uitwerken met volwassenen.

Hebben jullie mss een paar ideetjes als activiteit en ik moet gebruik maken van kosteloos materiaal :slightly_smiling_face:

Ik heb al op google gezocht enzo, maar vond niet echt iets leuks.

we moeten dus iets maken met kosteloos materiaal en deze techniek moeten we dan aanleren aan de klas, maar het moet bedoeld zijn voor volwassenen. Ik volg namelijk ergotherapie !

vb: techniek knippen en plakken, scheuren,…

Jullie kunnen dit topic mss ook gebruiken als inspiratie voor jezelf :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt !!!

Alles kost geld Wat voor soort activiteiten?
Wat ik soms doe met vriendinnen is, als mensen hun oude spullen buiten zetten, die pakken & pimpen. Keileuk & ik heb een heeeul mooie bank.

Ik snap niet echt wat de bedoeling is van die opdracht, maar misschien kan je iets doen met vrijwilligerswerk ofzo?

we moeten iets maken met kosteloos materiaal en deze techniek moeten we dan aanleren aan de klas, maar het moet bedoeld zijn voor volwassenen. Ik volg namelijk ergotherapie :wink:

vb: techniek knippen en plakken :wink:

leuk idee , maar mss moeilijk voor in de les.

Kerstcadeau’s inpakken in krantenpapier xD

Ik ga dat dit jaar namelijk doen, vind 't altijd zonde van 't inpakpapier, en het is goed voor het milieu :stuck_out_tongue: En je kan dan allerlei extra versieringen erbij verzinnen ofzo, staan vast wel filmpjes op Youtube.

^ zoiets ja! Iets van kosteloos dingen inpakken, dus met krantenpapier en andere oude papier prulletjes :slightly_smiling_face:.

Weet niet of je er wat aan heb en of ik in de goede richting denk, maar:

• papier mache
  • kartonnen dozen
  • oude lakens gebruiken
  • potjes en blikken gebruiken
  • wilde bloemen en takken
  • ikea potloden (:slightly_smiling_face:)
  • steentjes en schelpen uit de natuur
  • kerstkaarten hergebruiken…

Je kunt misschien ook iets doen met wcrolletjes?

Het is dan wel voor volwassenen, maar ik heb therapieën gezien en gehoord dat ook volwassenen schilderen, knutselen e.d. Dat zou je gerust kunnen doen.

Bedankt iedereen voor de ideetjes :slightly_smiling_face:

Ja, het moet iets zijn wat volwassenen zouden kunnen doen in een therapie :wink: