ideetjes dagje uit met een vriendin!

hoi! ik wil een goede vriendin van mij een keertje verassen met een dagje uit, alleen wil ik iets heel origineels gaan doen. dus niet gaan zwemmen, winkelen of een taart bakken, maar écht iets origineels (denk skydiving, workshop bonbons maken enz.) Alleen is het probleem: het moet niet té duur zijn, niet meer dan ongeveer 30 euro per persoon, en ik woon in het midden van het land dus het moet niet té ver weg zijn (dus niet friesland, groningen, zeeland of limburg) iemand ideetjes?

de hamam?

leuk idee! :grinning: iemand nog andere tips?

De efteling…

de chocoladebar in amsterdam is echt leuk en daarna eeen bioscoopje pakken miss nog een museum bezoek of rondvaart tochtje geloof me gegarandeerd een leuk dagje.
en neem je fotocamera mee:D

waar kan je dat met die cupcakes doen?

naar de sauna, een workshop (bijv. zelf sieraden of bonbons maken) of gewoon een dagje naar zee met de trein en daar over het strand wandelen en kletsen, wat drinken in een strandtentje en je kunt ook nog de plaats bekijken die er vlak bij ligt.

www.zizikralen.nl is in waalwijk, heb daar eens met gezin bonbonworkshop gedaan, en met mijn ma galatasjes versieren, was keileuk!!! zijn hele leuke vrouwen die er werken :slightly_smiling_face: