Ideen zomervakantie!!

Heejj iedereen :grinning:

Het is alweer bijna zomervakantie!!
Vorig jaar heb ik me bijna alle dagen verveeld en dat vind ik zonde van mijn vakantie, dus heb ik nu besloten het van te voren al een beetje te gaan plannen wat ik allemaal in de vakantie wil gaan doen.
Alleen ik weet nog niet veel, Weten jullie nog leuke dingen om de dagen mee op tevullen? Het mag niet te veel geld kosten.

Dank u!! :grinning:

Met vriendinnen/ouders op avkantie gaan, leuke dingen doen met vrienden/familie, naar een jongerenkampdinges gaan?? Uitjes zoals naar het strand,zee,filmavonden, picknicken, sporten… kost allemaal (bijna) geen geld. Niet heel orgineel maargoed

Waarom is dit topic dubbel

op vakantie gaan idd, afspreken met vriendinnen, logeren, dagjes weg (shoppen)

een bijbaantje, vrijwilligerswerk

Waarom ga je niet met vrienden op vakantie?
of werken (ha. dat kost nieteens geld)
oude mensjes helpen
meetings afgaan (als je dat kent teminste :’])

Off topic:
maar ik vraag me af xD
waarom vraagt iedereen altijd: wat moet ik doen ik verveel me
wat moet ik doen in de vakantie
ik zoek een nieuwe hobby blabla
kan je dat nou echt niet zelf verzinnen x’D
sorry voor het gezeur btw :’)

misschien kun je (eventueel samen met vrienden/vriendinnen) een vakantiebaantje gaan zoeken! kan best gezellig zijn en je kunt nieuwe mensen ontmoeten en natuurlijk nog wat geld verdienen.

Of je koopt zo’n kaart waarmee je de hele dag kunt rondreizen in Nederland en je gaat gezellig met vrienden en/of vriendinnen of natuurlijk alleen (als iedereen op vakantie is bijvoorbeeld) en bezoek een aantal leuke plaatsen zoals 't strand, leuke stad om te winkelen enzovoorts

neem een abonnement op een zwembad, zodat je, als het lekker weer is, naar het zwembad toe kunt (:

wees creatief en ga van alles maken, of je kamer verven/schoonmaakbeurt geven/alles opnieuw indelen.

ga naar een rommelmarkt en zoek naar leuke, goedkope dingetjes voor op je kamer of kleding en andere leuke hebbedingetjes

spaar bij de albert heijn eftelingzegels en ga, ik weet niet hoe oud je bent maar volgensmij is de efteling voor iedereen wel leuk, naar de efteling! (je kunt iets van 19,- korting krijgen in totaal of zo)

ga picknicken met vrienden/vriendinnen/familie en maak lekkere dingetjes klaar!

oké, nu weet ik even niets meer (:

vakantiebaantje! Het is meestal supergezellig, je leert er wat van en je verdient geld. Wat wil je nog meer?

Dank jullie wel! Ik ga 2 weekjes met mijn ouders weg en mag nog niet alleen met een vriendin op vakantie, dus dat valt helaas al weg.

En ik ben 15 dus ik mag nog niet zo heel veel:(

Ik ga een wreck it journal bestellen (weet niet helemaal hoe je het schrijft)

wreck your journal (:

Ga kleding maken of iets dergelijks.

off topic:
Oeh die wil ik ook al heel lang.

Ga met je vriendinnen op vakantie en neem 1 ouder mee doen ik ook :grinning:
Ik ga ook werken met mijn vriendinnen
en begin anders een day zero voor de zomervakantie !!

Stedentrip in Nederland? Naar Amsterdam gaan ofzo en dan winkelen :slightly_smiling_face:

Wat is een day zero?