ideen of tips voor een suprise party!! ik heb het nodig!!

Mijn tante is binnenkort jarig ! en ze is nog best jong!
Ze is me lievelingstante dus het wordt een suprise party
alleen hoe ik het mmoet organiseren ?? geenn flauw idee…:frowning_face:
dus ideen of tips ??

daar is de reactiebox voor !!!
(graag niks duurs we doen het gwn thuis en niet te simpel en ook niet overdreven )

ik ga van de beste ideeen 1tje kkiezen en die wordt het alvast bedankt =)

Waar houdt jouw tante van, welke kleur ziet ze graat, wat eet en drinkt ze graag, wat zijn haar hobby’s, …?

Haar hobby’s zijn chillen op de bank voor de tv… ze houdt van verrasingen en ze eet uit de mcdonalds… slechte ideeen he ?? ja dat d8 ik al !!:slight_smile:

Oh ik weet niet:

• McDonalds-eten thuis halen en met z’n alleen daarvan eten terwijl je tante op de versierde stoel mag zitten (en het huis volhangen met slinger en ballonnen natuurlijk.)
  • Je kan haar bvb. een doos geven met een paar verschillende DVD’s in en daar mag ze er eentje uit kiezen die jullie 's avonds gaan zien.
  • Film kijken en lekkers voorzien als chips, popcorn, nootjes, koekjes, pralines, andere hapjes… En drinken.

Of als voor de TV hangen te saai is voor een echte party, kan je er een dansfeestje met filmmuziek van maken, hehe.
Mja, ik kan voorlopig op niets beters komen.

Dit mag hierrrrrr http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html