ideeen voor verjaardag

Hee!

Woensdag word ik 16 en daarom wil ik iets speciaals doen met maar een paar goede vriendinnen, ik geef namelijk nog een groot feest
Maar het leek me leuk om met mijn beste vriendinnen iets te gaan doen ik zat zelf te denken aan een fotoshoot alleen dat vond mn moeder helaas te duur, het leek me ook leuk om een dagje ergens heen te gaan maar ik zou dan niet weten waarheen of naar wat?
dus als jullie ideeën hebben

Oei, je hebt een dubbelpost gemaakt :’)

^ Oh, hij is al verwijderd… Dat ging snel o_O

heb hem al verwijderd :slightly_smiling_face:
hightea? schoonheidssalondagje? of van die zeepkettingen maken?

uhmm hightea-en is altijd wel gezellig maar je kan ook gaan shoppen of naar de bioscoop ofzoietss :slightly_smiling_face:

bowlen, bbq, bios en daarna stappen, omdat je 16 bent!, slaapfeestje waar je eerst zelf pizza maakt, daarna een leuke meidenfilm en dan met allemaal galajurken en opmaken en een leuke fotoshoot doen en dan party-en! uiteten is ook leuk, of gewoon een sweet sixteen! k hoop dat je hier wat aan hebt

oh sorry dat had ik niet door!

maar ja ik wil nog wel uit maar woensdag gaan er meestal niet zoveel mensen dus wacht ik maar tot zaterdag:)

maar er zitten leuke ideeen tussen! ik denk dat ik dan gewoon thuis blijf en dan in de middag iets doe en dat ze dan ook blijven slapen
nog meer ideeen?

Ga shoppen

mijn ideale verjaardag is
heel veel vriendinnen en vrienden uitnodigen en dan lekker indrinken bij mij
en daarna uitgaan
hahaha niet zo speciaal.

ergens iets eten , daarna filmpje kijken ergens iets gaan drinken en dan als afloop bij jou blijven slapen

ik denk dat ik een combinatie van jullie ideeen ga maken maar ik weet nog niet van welke maar ik denk dat het wel gaat lukken