ideeën voor te kleine kleren

hoi hoi,
ik ging vandaag mijn kast eens legen, en ik vond allemaal te kleine kleren. en zoals mijn titel al zegt, heeft er iemand misschien ideeën voor wat ik ermee kan doen?
sorry, als er al een topic over is, maar ik kon er geen 1 vinden :$.

x

Spijkerbroeken die te kort zijn afknippen en bam, je hebt een nieuwe broek.

Maak er iets nieuws van met een ander stofje.
weg geven

Dit is eigenlijk voor te grote shirts, maar alsnog een leuk idee.
croptoprock

yay, ty. =D

Verkopen xD
uhm je kan er tassen van maken, een kussen, stressballetje, etui, enz van maken xD

Ik probeer te kleine kleding altijd te verkopen & van het geld nieuwe kleding kopen.

de stof gebruiken voor etui’s, kussentjes, geurkussentjes wat dan ook…

Maak er knuffeltjes van of naai alles aanelkaar voor een leuk kleed of deken. Of maak er gewoon iets heel anders van en naai het aanelkaar ^^

Keuzes genoeg! Alhoewel… Wat moet ik met spijkerbroeken & jasjes doen?

doe je oude kleding in een mand op je kamer. Soms komt het van pas, als je zin hebt om iets er van te maken :3

Oke bij mij is het dus zo dat als ik mijn oude kleding weggooi omdat ik denk dat ik daarmee toch niks ga doen, ze een week of maand later van pas komen!

Bij een broek: Maak er een short of rokje van. (of een tas ofzo)
Bij een shirt/trui/vest: knip de mouwen op een leuke lengte als die te kort zijn, of naai er met een stof een rokje aan(zoals je in vele winkels ziet) dan heb je ineens een jurkje.
Zit het echt te strak? Dan kun je het misschien beter verkopen of ruilen…

van mijn te kleine kleren maak ik allerlei jurkjes, broeken, jasjes, vesten, tassen en ga zo maar door =D
echt verslavend joh!
k heb nu van een shirtje een , al zeg iok het zelf, vet tof bolero vestje van gemaakt =D

Naar de humanabak brengen? Hebben andere mensen er ook nog wat aan.

Naar de mouwen en alle openingen dicht bij een shirt en een broek, doe er watten of vullingspul ofzow in, dan maak je een hoofd en heb je een mega knuffelpop xD

[i]als je bv vriendinnen hebt die niet zo veel geld hebben
(en ongeveer net zo groot zijn) die kleren geeft anders gooi je ze misschien tog weg en dat is zonde
ik heb van mijn oude kapotte broek een tas gemaakt
best leuk maar ik zou er niet mee naar buiten gaan xD

suc6![/i]

• van shirt cropped top maken
  • van broek een short maken
  • verkopen op girlscene / marktplaats
  • kledingruil met vriendinnen die een kleinere maat hebben

Ik doe die altijd in een kledingcontainer

ben nu bezig met make-up tasje van oude broek van me zusje xD
het lukt goed iemand ideeen voor versiering??

Een strikje? :3
Of smiley.