Ideeen voor surprise gevraagd!

Wij doen met kerst altijd surprises en dit jaar moet ik er een maken voor de vriend van mijn zus.
We hebben afgesproken dat we een surprise maken die niet te veel tijd kost, hij hoeft dus niet
super moeilijk te maken zijn.

Dit is wat hij vroeg:

• Iso star poeder (voor sporten, hij doet aan kickboksen)
  • Douwe Egberts koffie
  • Douchegel
  • Chocolade

In het kort paar dingen over hem. Hij en m’n zus zijn al iets van 2 jaar verloofd, ze willen volgend jaar of jaar er op (2018) trouwen. Verder doet hij dus aan kickboksen. En ze wonen samen in een huis waar aan/in hij al iets van 6 jaar (er zijn nog veel klusjes/dingen die hij nog moet doen in huis) aan het verbouwen is.

Ik zat eerst te denken om een boksring te maken, zag op google een surprise van een boksring op een doos. Maar dat lijkt me lastig om te maken, gedoe om te zorgen dat stokjes blijven staan etc. En ik kwam een bokscup tegen, een gouden bokswant als prijs/cup op een doos. Die lijkt me goed te doen om te maken. Maar ik weet niet of hij ook echt wedstrijden doet. Maar misschien even goed leuk om te maken?

Maar nu denk ik, misschien moet ik iets maken wat een beetje een grap(je) is. Dus ik zat nu te denken aan iets met als grap van je gaat volgend jaar trouwen en dan aan kinderen beginnen, al kan het bij hen ook zijn dat ze pas over 2 jaar aan kinderen beginnen als het aan m’n zus ligt, dus je huis moet dan klaar zijn. Dus een surprise die dat ‘duidelijk maakt’. Ben niet handig met papiermache, dus bijv. een super kluspil zodat ie sneller klus is niets.

Hoop dat iemand leuke ideeen heeft!

Je zou misschien een bruidstaart kunnen maken? Dus twee of drie ronde dozen op elkaar zetten en daar poppetjes op zetten. Dan kun je daar bijv. een flesje op zetten en luiers enzo.