Ik heb gewoon stijl dik blond haar en ik ben er hartstikke blij mee. Alleen het hangt altijd los. En nu vroeg ik me af of jullie misschien leuke ideeen hadden zoals bijvoorbeeld een plukje draaien en dan op de zijkant van je hoofd vastmaken. En willen jullie het dan ook uitleggen?
Xxx.
ik heb ook dik haar, maar dan bruin.
ik heb gelezen op girlscene dat die schuine staartjes nu helemaal hip zijn.
maar ik begrijp niet echt wat je bedoeld met plukje opdraaien?
of maak een knot. die is dan altijd heel dik met dik haar dus ook heel mooi vind ik. en dan doe je voor een paar plukje los fso.
of je koopt gewoon van die té hippe diademen bij de kruitvat
xx
Nou, dat met dat plukje draaien is niet zo moeilijk. Je pakt een voorste pluk haar en draait die naar achteren rond, daarna zet je het vast met een speldje.
Je kan ook een rommelige knot maken of datzelfde als die draai doen, maar dan met een vlecht.
Een knot vind ik niet zo leuk bij mij staan. En een schuine staart heb ik al een keer geprobeerd maar mijn haar is een beetje in laagjes gekipt dus dan gaat het heel snle uitzakken.
Misschien kun je een keer een foto posten zodat wij kunnen kijken wat wij denken dat mooi staat.
Maar een leuke haarband ofzo maakt het ook al leuker, of een plukje naar achteren met speldjes, een strikje in je haar, etc.
ik heb hetzelfde haar als jou, maar heb een schuine lok geknipt (die na 1 week alweer veel te lang is heel de tijd). maar ik doe altijd gewoon een speldje in, dan hangt het ook niet zo voor je gezicht maar zit toch leuk.
Ik weet ook nooit wat ik met mn haar moet doen… Heb heel stijl blond dun haar (kan niet in laagjes geknipt want dat ziet er heel raar uit, omdat ik zulk dun haar heb) Maarja, heb het eigenlijk altijd los hangen (lkkr saai!)
OT: Je kunt een vlecht proberen, er zijn heel veel verschillende soorten vlechten die je kunt uitproberen. Of je probeert iets met haarbandjes en haarclips etc.
Ik had ook een schuine pony alleen dat was ook al weer heel snel te lang. Je ziet het nog wel een klein beetje maar nu heb ik het zo:
http://i28.tinypic.com/2nlwo6u.jpg
(het kan een beetje lang duren)
Oh ik denk dat een knot juist heel leuk staat. Ik dacht dat eerst ook bij mezelf maar het is erg mooi als je het zo doet:
Maak eerst een best strakke knot, best hoog op je hoofd. Nu ga je vooraan wat plukjes loshalen (niet te veel!). En nu maak je overal de plukken die wel nog in de knot zitten aan de zijkant losser zodat je haren niet meer zo strak zitten.
Lekker nonchalant en staat superleuk =)
Ik snap nog niet helemaal wat je bedoeld maar ik zal het een keer proberen(:
http://i26.tinypic.com/2eohe7p.jpg
zoiets met een speldje ofzo? zo hangt het iig uit je gezicht. is niet echt bijzonder, maar als je een knot/staart lelijk vind tjaa.
met een speldje naar achteren, of naar de zijkant is wel leuk.
of, de schuine staart, wat weer helemaal in is, moet je ff het artikeltje op gs opzoeken.
en eh, de LC vlecht is ook altijd goed.
uh, je kan ook een knotje doen; nonchalant, strak, hoog, laag, zijkant, voorkant, genoeg keus
Die heb ik al heel vaak geprobeerd maar die lukt me niet en een schuine staat ook niet omdat ik laagjes heb.
Je hebt van die vlecht-haarbanden. Die kan je sowiesohalen als je die nog niet hebt.
En dan idd een losse, nonchalante knot (kan je youtuben ofzo), misschien een vissengraatvlecht ofzo, als je haar daar niet te kort voor is.
ik ben geen fan van Lauren Conrad, maar ik vind dit kapsel van d’r zooo mooi he :3
http://forladiesbyladies.com/wp-content/uploads/2009/07/lauren-conrad-movie.jpg
en het is best makkelijk om in elkaar te flansen, gewoon een lage knot maken en dan een paar plukjes vooraan krullen met de krultang.
Ik vind Lauren Conrad wel geweldig:D En ik zal dat kapsel een keer proberen!
ik heb zelf stijlhaar. en ik heb een dingetje waarmee je een hele volle staart krijgt
Je kan er ook een haardonut mee maken.
je kunt súper veel met dit soort haar doen toch?
maar als jij vind dat je er echt niks mee kunt en niet tevreden bent waarom knip je het dan niet ?(:
Omdat ik niet weet hoe ik het moet knippen. Ik heb al een schuine pony een rechte pony gehad
gehehe, jij met je haardonut
nee mr ik heb ook dik haar ik doe ook zo staartje opzij en naar achteren. maar naar achteren doe ik niet zo graag omdat ik dan een groot voorhoofd heb xD