Ik heb gewoon stijl dik blond haar en ik ben er hartstikke blij mee. Alleen het hangt altijd los. En nu vroeg ik me af of jullie misschien leuke ideeen hadden zoals bijvoorbeeld een plukje draaien en dan op de zijkant van je hoofd vastmaken. En willen jullie het dan ook uitleggen?
Xxx.
ik heb ook dik haar, maar dan bruin.
ik heb gelezen op girlscene dat die schuine staartjes nu helemaal hip zijn.
maar ik begrijp niet echt wat je bedoeld met plukje opdraaien?
of maak een knot. die is dan altijd heel dik met dik haar dus ook heel mooi vind ik. en dan doe je voor een paar plukje los fso.
of je koopt gewoon van die té hippe diademen bij de kruitvat
xx
Nou, dat met dat plukje draaien is niet zo moeilijk. Je pakt een voorste pluk haar en draait die naar achteren rond, daarna zet je het vast met een speldje.
Je kan ook een rommelige knot maken of datzelfde als die draai doen, maar dan met een vlecht.
Een knot vind ik niet zo leuk bij mij staan. En een schuine staart heb ik al een keer geprobeerd maar mijn haar is een beetje in laagjes gekipt dus dan gaat het heel snle uitzakken.
Misschien kun je een keer een foto posten zodat wij kunnen kijken wat wij denken dat mooi staat.
Maar een leuke haarband ofzo maakt het ook al leuker, of een plukje naar achteren met speldjes, een strikje in je haar, etc.
ik heb hetzelfde haar als jou, maar heb een schuine lok geknipt (die na 1 week alweer veel te lang is heel de tijd). maar ik doe altijd gewoon een speldje in, dan hangt het ook niet zo voor je gezicht maar zit toch leuk.
Ik weet ook nooit wat ik met mn haar moet doen… Heb heel stijl blond dun haar (kan niet in laagjes geknipt want dat ziet er heel raar uit, omdat ik zulk dun haar heb) Maarja, heb het eigenlijk altijd los hangen (lkkr saai!)
OT: Je kunt een vlecht proberen, er zijn heel veel verschillende soorten vlechten die je kunt uitproberen. Of je probeert iets met haarbandjes en haarclips etc.