Ideeën voor moederdag-ontbijt-op-bed

Het is weer bijna Moederdag, en zoals velen weet ik echt niet wat ik mijn moeder moet geven. Als ik aan haar vraag wat ze wil weet ze ook niks te verzinnen (ze weet eigenlijk wel wat te verzinnen, maar dat is vaak iets heel duurs en dan moeten ik en me broer aan ons vader vragen of hij het wil financieren maar nu durft me moeder niks duurs te vragen omdat me vader belasting van 55000 euro moet betalen en hij laatst nog mijn vakantie heeft gefinancierd).

Dus toen dacht ik: dan maak ik een superdeluxe ontbijt op bed!
En nu wil ik aan jullie vragen wat allemaal toepasselijk is voor een ontbijt op bed als moederdag kado, dus bijv. bagels met zalm, scones, smoothie, enz.
Dus plaats hier wat leuke recept ideeën!

Ik weet ook niet echt iets origineels dus ik ga meelezen met de tips die je krijgt ^^

Wat ik iig ga maken: zoete broodjes (van Honig).

Upp.

up up up!

Ik denk dat je eens naar de supermarkt moet gaan kijken, & proberen zoveel mogelijk dingen waarvan je weet dat je moeder ze lekker vindt, meenemen.

ik wilde dat ook doen.
maar m’n moeder heeft diabetes. Dus dan valt al het lekkere af xD.

up

Versgeperst sinaassapelsap.
Twee warme kadetjes (met jam?)
Een lekker eitje (gekookt of gebakken op brood)

Zoiets doe ik altijd elke maand xD
x

Hmmmm scones :drooling_face: met jam en slagroom!
Wij zijn Engels en doen dan high tea ^^

[i]Cupcakes?
Brownies?
Gekookt eitje?
Croissantjes?
Champagne ontbijt?

Ontbijt service laten komen?[/i]

iemand nog leuke ideetjes?^^

Mijn moeder is gek van Engeland, daarom maken mijn zusje en ik een engels ontbijt, met bacon en ei, thee, roerei en dat soort dingen. Vorig jaar heb ik zelf broodjes gebakken, mmm die waren echt superlekker!!!

die zoete broodjes raad ik je af hoor! ziet er echt super lekker uit maar GOOOOOR GOOOOOOOR!
x

Ik ga zelf croissantjes bakken (vanaf het begin dus niet die danonerolles of diepvriesshit ofzo) en muffins met pistachenootjes (vind ze lekker :slightly_smiling_face:) en vers sinaasappelsap + misschien nog zelf brood bakken

Ja , I love baking … :grinning:

Ik vind dingen als smoothies, bagels met zalm, scones en al die dingen nou niet echt iets voor een ontbijtje… Bovendien zijn scones voor bij de thee :stuck_out_tongue: Gewoon een croissantje, misschien scrambled eggs ofzo en versgeperste jus. Ik zou echt nooit een bagel met zalm eten als ontbijt hoor, maar das mijn mening.

En idd, die zoete broodjes van Honig zijn nogal goor.

Wij maken altijd croissantjes XD
maar ze hebben nu ook brood in hartjesvorm bij de Super de Boer, ook leuk =)

een ei

Ik ga gewoon een eitje koken, en denk ik van die kleine broodjes in de oven gooien, en bakjes jam & boter erbij en lekker een glas jus/melk ofzo.
Ga morgen een taart maken voor moederdag, m’n ma is toch werken :'3

Ik moet ook nog wat bedenken =D

Misschien op de site van Oetker,