Ideeën voor leuke dag met vriendin?

Woensdag gaat mijn vriendin bij mij slapen, en dan willen we gewoon de hele dag superleuke dingen doen. Hebben jullie nog wat leuke ideeën wat we dan zouden kunnen doen?
Ik denk voornamelijk aan creatieve dingen, wat je eigenlijk zó zou kunnen doen, zonder al te veel dure dingen en weetikveelwat aan te schaffen ;]

Duss… zeg maar wat in je opkomt!

Ehm, kijk even bij Fashion en dan Do It Yourself.
Neem kleren mee die je eigenlijk niet écht leuk meer vindt en tover deze om tot totaal andere outfits.
En verder, beautydagjes doen het natuurlijk altijd goed. Je hoeft daarvoor geen dure producten aan te schaffen, op Internet staan veel receptjes en ideetjes om je eigen maskertjes, scrubs etcetera te maken.
Zoiets?

Ja, die heb ik al helemaal doorgekeken :grin:
Maar ik kijk nog wel even op internet dan voor je eigen beauty dingetjes te maken :grinning:
Dank je wel!

Op youtube staan heeeel veel video’s over DIY met kleding, of voor het maken van beautyproducten met huis-, tuin en keukenmiddeltjes. Misschien moet je nu gewoon even kijke, en als je iets leuks vind waar je dingen voor nodig hebt die je niet in huis hebt, ga ze dan vanmiddag kopen. Succes!

Zelf maskers maken ? (:
Heb je meestal niet zo heel veel voor nodig toch.

Succes :relieved:

Ik zou ook ff bij DIY kijken.

Ik heb een tijdje terug met mijn vriendinnen een high tea gedaan. Dus we hadden eerst zelf allemaal koekjes, muffins, gebak etc. gemaakt en daarna hebben we met een pot thee der bij [bijna] alles opgegeten. :]
Dit is wel een beetje een ander idee dan je denk ik op zat te wachten, maar goed ;]

Meiden films kijken of een thriller! en daarvoor koekjes bakken :grinning:

Nee, ik vind het juist wel een leuk idee! :grinning: