ideeen voor kamerdeur

Hallo luitjes!(A)

Ik heb gisteren mijn kalender ( posterformaat ) van 2005 van mijn deur gehaald.
Alleen ik vind de deur nu een beetje TE kaal.
Het is een licht bruine houten deur. en mijn kamer is steen-rood/beetje donker rood. Weet iemand iets wat ik ermee kan?
ik zat zelf te denken aan allemaal van die zinnetjes erop plakken en dan foto’s er tussen door ofniet?:open_mouth:

x

ik had hier ergens gelezen over een een soort super grote fotolijst voor je deur. (die je zelf ‘‘maakt’’) ik zal ff zoeken. want je snapt er waarschijnlijk niets van wat ik nu mompel:P ik snap het zelf amper xD
edit: gevonden!
http://www.girlscene.nl/l…/augustus/versier_je_deur
hopelijk snap je dit wel ^^

misschien kan je je deur leuk behangen?? Laag lak erover heen en dan blijft het ook mooi!

Of met schoolbord verf doen, al blijft dit niet echt heel mooi.

ik ben net vandaag begonnen om mijn hele theezakjesverzameling op de deur te plakken :slightly_smiling_face: *ben verslaafd aan thee en bewaar die dingen altijd *

maar dan heb je wel een theezakjesverzameling nodig xD

Zelf iets opverven :slightly_smiling_face: een leuk kronkeltje of een bloem of allemaal strepen
gewoon iets dat past bij de rest van je kamer :slightly_smiling_face:
of mode prenten uit blaadjes (als je snapt wat ik bedoel :stuck_out_tongue: zo reclame maar echt mooie reclame:D)

ik mag er niks op verven of iets, wat er nooit meer afgaat.
:frowning_face::frowning_face:
Maar iemand nog wat?:open_mouth:

x

Ik heb een passpiegel op me deur, vroeger had ik zo’n lange alleen toen zag ik mijn hoofd niet meer en nu staat er een rondje op! hahah
heb nu een i op me deur, is wel grappig!
haha

Xx

Muurstickers!!! :grinning: Bedenk ik me nu net!
Je hebt tegenwoordig echt hele leuke! En die gaan er gewoon weer af als je wilt.

Bij de expo en ikea heb je ook vaak van die leuke grote posters!
Die kun je ook op je deur hangen…

-Een grote spiegel
-Een kapstok
-Een muursticker
-(Boomerang)kaarten
-Schoolbordverf
etc

foto’s van vrienden & dingen die je beleeft hebt,