Ideeen voor huisje

Ik weet het ik weet het…
Er zijn al veel onderwerpen over het ideeen voor kamers enzo, maar ik heb een ander soort vraag.

Nog een paar maandjes en mijn vriend en ik trekken in ons eigen (eigenlijk 2e) huisje.
Ik wil zoveel mogelijk zelf maken.

Ik heb al twee ideetjes voor iets speciaals:

• Letters uitzagen en schilderen voor boven ons bed en voor de fotomuur (hebben allemaal zilveren lijstjes gekocht met zwart/wit foto’s van vrienden/familie)
  • Een handdoekrekje zelf schilderen. (www.creawinkel.nl)

We hebben al wel de kleuren voor sommige kamers bedacht, is misschien handig erbij te vermelden:
keuken - rood/wit
woonkamer - wit/zilver/aqua
slaapkamer - bruin/beige

ALLE Ideeen zijn meer dan welkom.

zelf maken??

ik woon ook samen en alles qua kasten bedden tafel zijn creme met bruin. en voor de rest onze eigen sfeer want anders vind ik het meer een show huisje waar alles strak met kleurtje zijn …

Wij hebben dus ook al eigen huisje gehad (lang verhaal) en hadden toen het gevoel dat het niet ons huisje was. Daarom willen we die kleuren in ons huis straks toepassen. We zijn allebei creatief en willen daarom zoveel mogelijk zelf maken omdat dat is wat wij zijn.

maak je eigen kaptafel! heb ik ook gedaan, echt super leuk en niet al te moeilijk!

oke maar ook je eigen kasten of zo?? ik snap namelijk niet wat je zelf maken wilt. maar natuurlijk meot je het inrichten naar jou sfeer maar daar kunnen we je niet bij helpen dat moet toch echt denk ik zelf doen…

Oh nog iets persoonlijk he omdat ik ook een eigen huis heb vind ik het nogal “kinderachtig” die dingen die je opnoemt. Want het is een heel leuk idee hoor maar vind het nog al klinken naar iets wat je in je eigen kamer hangt

Hmm kinderachtig :S Naja eigen mening mag. Ik wil gewoon de decoratie zelf maken. Die letters zijn dan ook vervangend voor interieurstickers omdat mijn vriend daar niet mee wilt werken. En het ligt er maar net aan hoe kinderachtig je het maakt. als ik die letters nou in het roze en pimpelpaars zou verven oke. Ben al wel over die kinderachige dingen heen ben toch al wel bijna 21 :S

ze staan tussen " " ik bedoel het dus niet zo maar het komt zo over

Je kan zelf een kralengordijn maken met zelfgemaakte (of gekochte :stuck_out_tongue:) pompoms en kralen. Gewoon aan mooie touwen/linten rijgen en aan een dun plankje bevestigen.
Een juwelenrekje (zie mijn reactie bij topic daarover :stuck_out_tongue:)
Koop een glasplaat zo groot als je tafel. En dan kan je elke keer iets anders knutselen voor onder die glasplaat. Heb je telkens een andere tafel (: