Ideeën voor het schoolfeest

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben bezig met het organiseren van een schoolfeest op een school waar ik stage loop. Het thema van het feest is "Goud van Oud’ . ik had zelf al een idee. omdat het goud van oud is denk ik hierbij aan grease the 80’s en 90’s the king of pop en ga zo maar door.
dit is 1 van de ideeen

• Battle op nummers van Greasse. Stelletjes (meisje –jongen) schrijven zich van tevoren in om mee te kunnen doen met de battle. Op het moment dat er een nummer van greasse wordt afgespeeld begint de battle. Er worden 3 leerkrachten uitgekozen om te jureren . Het stelletje dat in 3 rondes de meeste punten heeft gekregen van de jury heeft gewonnen.

Ook wil ik ook oud leerlingen vragen om te komen optreden. ik weet persoonlijk dat er leerlingne op school hebben gezeten die bijvoorbeel super goed kunnen zingen of heel goed kunnen dansen.

Weet iemand nog leuke ideeen. en daa rbedoel ik mee een bepaald dresscode, versiering en decoratie van de zaal. enzz enzz!!

Gr

Nee, maar up!

Een paar schuimblokken kopen die al een figuur hebben en die goud spuiten en die dan ophangen aan doorzichtige draden aan het plafond? :'D

Je titel moet duidelijk zijn, dus ik pas 'm even aan.

Is het ook niet leuk om leerlingen die nog wel bij jou op school zitten ook te vragen om op te treden? Dan maken zij waarschijnlijk ook al reclame bij hun vrienden dat ze naar dat feest moeten komen.
Qua aankleding denk ik aan héél veel glitters en goud :slightly_smiling_face:

Super ideeen tot nu toe. Justsayno; dat lijkt me een goed idee. een open podium. dat ze van te voren kunnen inschrijven etc.

de schuimblokken zijn ook leuk om te doen. ik dacht ook iets aan een grote auto ( van grease) waar ze foto;s kunnen maken