Een tijdje geleden heb ik en video-camera gekocht. Ik wil er supergraag filmpjes mee gaan maken. Heb ook een bewerkingsprogramma etc. Maar nu is de grote vraag: wat? Ik zat te denken aan zelfgemaakt ‘video-clipjes’ bij bestaande muziek. Maar dat is ook weer niet zo origineel. Hebben jullie misschien ideeën? Of als er iemand is die muziek maakt en graag er een filmpje bij wilt, misschien heb ik er een idee voor haha (:
up
up voor jou.
ik denk gewoon grappige dingen, zoals op feestjes, als je iets aan het doen bent enz
-een filmpje van je kamer maken
-een documantaire over jezelf of je huisdier
-how to’s
-de route die je fiets/loopt naar de stad/naar school etc
-een film naspelen met je friends
maar zouden jullie dat intressant vinden zegmaar? als ik dat op youtube zou plaatsen.
alsj e het op youtube wil plaatsen moet het in een woord “GEK” zijn… vind ik… als je een documentaire maakt over je kamer zou ik het gelijk wegklikken…
maar als je een instrument kan bespelen hun je hoe je het moet spelen erop zetten… en als je een leuke manier heb t hoe je je haar kunt doen kun je dat er ook op zetten… een beetje DIY … ofzoo
Neem je video-camera mee naar stad je zult van alles tegenkomen.
Mag ik je misschien vragen welk programme je hebt?
op youtube mkan je kijken.daar maken sommige een clip na.of verzinnen ze zelf een clip en dan muziek er onder en playbacken.op zich best gaaf.als het singroon loopt XD
up!
& ik wil ook weten welk programma je hebt haha
ga met je vriendin/vriend/zus/broer/moeder/vader/poes/hond/goudvis/watjewilt! voor de camera zitten, doe iets leuks met je haar en make-up en zet je camera op opnemen. improviseer wat! Dat doe ik altijd met me zus en er komen vaak grappige dingen uit. Heb het over de ozonlaag of over de nieuwe zomerse kleuren die er in zijn in 2009! weet ik veel wat. Improviseren is vaak het leukste.
kijk op onze youtubechannel:
www.youtube.com/zustersalders
Misschien vind je het niets, kan ook, maar je hebt met filmen iig lol gehad. Altijd meegenomen
ik heb Pinnacle Studio 12 Ultimate met Magic Bullet (voor leuke effecten)
en bedankt iedereen, nog meer? (:
up, ik heb nog steeds niet echt een mooi filmpje kunnen maken haha.
up
vet heb je die gedownload ik zoek er al eeuwen naar.
je kan ook gewoon een vlog maken. gewoon wat je vandaag
gedaan hebt of tags. bijv. 50 different thing round my room
of the 20 questions tag enzo (:
Nee ik heb het gekocht. (Ja duur, maar downloaden ging gewoon niet)
Mm, misschien wel leuk maar ik bedoel meer dingen als dit:
http://www.youtube.com/watch?v=bvYNINw_9Ak
woow, ja die is wel heel vet.
dus gewoon een soort fotoshoot gefilmt zeg maar.
[iig zo komt dat filmpje bij mij over]
ja, maar dan met iets meer verhaal. Dus als iemand nog leuke filmpjes weet?