Ideeën voor een website

Hallo meiden,

In mijn opleiding hoort een deel erbij waar ik een website zou kunnen/moeten maken. Aangezien het nu vakantie is, wil ik er vast aan beginnen, zodat ik de basisprincipes al weet. Maar, ik weet niet echt een leuk onderwerp/ thema. Hebben jullie misschien leuke ideeën?

Alvast bedankt.

niet echt een idee, sorry :blush:
maar ben wel benieuwd welke opleiding je doet (A)

zie dit maar als een upje

iets waar je zelf geïnteresseerd in bent :slightly_smiling_face:

@DearVienna ik ga de ict opleiding doen, en een onderdeel gaat over webdesign :slightly_smiling_face:

@FelixFelicis en afriliciousxx haha dat is juist het probleem, heb geen ideeee wat ik in een website wil zetten! xx

http://myfashionheartspeaks.blogspot.com/
go check it out :wink:

Iets in me zegt dat er nogal wat meiden hun eigen blog hier gaan neerzetten. Just saying.

OT: Wat al gezegd is; iets wat je aanspreekt/ waar je in geïnteresseerd bent!

Oke en hier blogs plaatsen is niet de bedoeling!!

OT: het idee is zegmaar alleen voor mijn portofolio dus het komt niet online te staan zegmaar, en waar ik alle elementen in heb zitten. Misschien van een celebrity ofzo omdat je in je website muziek en films kan plaatsen. Maar hebben jullie een idee van wie ofzo??

Als je graag iets creatiefs doet & je bent er wel wat mee bezig, kan je daar misschien een portfolio website van maken? Vraag anders een keertje rond bij een winkel of bakkerij ofzo of je geen website voor hen mag maken. :wink:

Een eigen portofolio maken is opzich wel een leuk idee :slightly_smiling_face:
De meeste winkels/bakkerij hebben geloof ik al een website :wink:, maar bedankt :slightly_smiling_face:

Je kan ook alvast een portfolio website maken

Wij hebben in het eerste jaar van mijn opleiding een site over onszelf moeten maken. En als het voor in je portfolio is dan zou ik dat zeker gaan doen, zo ziet een bedrijf snel wie je bent en dat je creatief bent.

Welke opleiding doe jij dan? :slightly_smiling_face:

moet je de site ook echt op internet plaatsen? zo niet dan kun je bijvoorbeeld je eigen bedrijfje maken of een website over jezelf, wat je doet wie je bent waar je andere mensen bij kunt helpen.
of je maakt een revieuw website, ga je allemaal producten testen en daar revieuws over maken per categorie en mensen kunnen suggesties inbrengen.

Ik doe een opleiding voor Grafisch Ontwerpen ^^

over mode, beauty, diy, een bekende ontwerper…

Ik heb ook websites moeten maken.
Ben nu bezig met een portfolio site

en als je echt niks weet, doe het gewoon over je opleiding?

Ik weet ook nooit wat ik op mijn website’s moet zetten, vind het alleen leuk om te ontwerpen dus er staat meestal alleen van die lorem ipsum tekst, http://www.lipsum.com/ dus al je echt niks weet kun je een site ontwerpen en de vullen met van die onzin tekst :grin:

je zou ook voor jezelf om de basis te leren een website kunnen “vernieuwen” dit hoef je niet online te zetten als je het gewoon in dreamweaver maakt (neem ik aan?) zo kun je de basis oefenen etc.

wat wij zelfs als schoolopdracht kregen was een website namaken zodat je ook de basis leert