ideeën voor een shoot?

Ik heb aankomende vrijdag een fotoshoot,
en ik zoek eigelijk nog wat ideeën !
We hebben al een locatie, waarschijnlijk langs een oud treinspoor,
en dan vintage kleren , jurkjes, blousjes, taillerok etc.
Heeft iemand ook nog leuke ideeën voor kleren, locatie, accesoires of iets?

xxx

Ja wat je zelf al zegt; vintage.

iemaaaaaaaaand alsjeblieft ;d?

Oh leuk met wie ga je dat doenn? :slightly_smiling_face:

met een meisje die foto’s nodig heeft voor haar portfolio ;d
ze wil iets met fotografie doen!.

Ooh, dat is wel leuk . :slightly_smiling_face:
Zou ik ook wel eens willen doen met een goede camera .
Bloemenvelden zorgen soms ook voor leuke resultaten! :slightly_smiling_face:

misschien ergens in een bos of bij een meer is leuk (:

ja klopt (:
nog meer ideeën :$?

Uhm, misschien iets met heel veel ballonnen ofzo…
Dat zorgt altijd wel voor een leuk effect. Het lijkt me ook best grappig om een keer een shoot te doen in een ballenbak of iets! Uhm, misschien bellenblazen of de wind in je haren met een ventilator, confetti… Nou bedoel ik niet alles door elkaar enzo, maar het zijn maar wat ideeën om je foto op te leuken…

En als assecoire een leuk hoedje op misschien…

succes! En heel veel plezier!

mischien uits van leuke kleine details, zoals een bloem in je haar ofzo’. Of een parel ketting/armband om.

Een bepaald thema? voorbeeld Romeo en Julia/ Marilyn Monroe (zijn maar voorbeelden)

Ik zou de fotoshoot ook wat meer ‘eigen’ maken. laat haar ook kiezen wat ze graag wil dragen, als zij iets draagt wat ze niet leuk vindt zie je dat ook gelijk terug op foto’s. Vintage past, vind ik, goed bij een spoor. Maar zij moet het wel willen dragen :wink:

Verlaten plekken, verlaten gebouwen, dingen die er vervallen uitzien, strand, bos, urban achtige plaatsten (met veel graffeti), industrie terrein, bloemenvelden, mais velden, zwembad, kermis, pretpark en ga zo maar door. Je kan daadwerkelijk vanalles te verzinnen. Probeer aan alles je eigen draai te geven maar vraag ook aan het model of ze ideetjes heeft en luister daar ook naar :slightly_smiling_face: Gebruik accessoires, doe je een vintage shoot gebruik dan bijvoorbeeld een oude telefoon, een oude bril, een bloem voor in het haar en ga zo maar door.

Hoop dat je er iets aan heb :slightly_smiling_face:.

Dankje voor de tips,
maar ik ben het model haha :stuck_out_tongue:.

Ohja:P, verkeerd gelezen. Maargoed, doe kleren aan die bij jou passen en waar je je fijn in voelt anders krijg je zo’n neppe foto. (;

Dan nog kan je de tips gebruiken.

@likeDNK, je hebt het wel goed gelezen. Het staat er niet in dat zei het model is :wink:

Leuke ideeën, jammer dat ze al 100 keer gebruikt zijn.

Mischien een zwart-wit shoot…
met hele mooie jurken aan, en helemaal opgedoft…
en dan op een plaats waar je helemaal niet thuishoort ofzo…
bij die treinrail dus ofzo… lijkt me erg apart uitzien.
have fun x

het lijkt me gaaf om een watershoot te doen…

Ik ga hier echt geen ideeën posten. Die heb ik zelf ook nodig haha!

maar ik vind niet dat je mensen moet vragen naar ideeën, dat is juist de opdracht van de fotograaf. De fotograaf moet niet alleen het op het plaatje zetten maar een groot deel is gewoon de creativiteit die erachter zit.