Ideeën voor een sfeervolle kamer!

Hoi hoi lieve mensjes,

Ik zie overal wel kleine topic met als de hoofdvraag: Hoe leuk ik mijn kamer op!
Ik dacht er dus aan om een algemeen topic te maken waar iedereen zijn creatieve ideetjes in kan posten. Zo kan je ofc ook foto’s laten zien ^^

Aangezien ik op dit moment ook in een creatieve opruim bui ben en alles aan het opruimen ben en aan het re-stylen dacht ik dat het wel leuk was om wat ideetjes rond te strooien en het opvangen van andermans ideetjes! Dus kom maar op :slightly_smiling_face:

Alvast om mee te beginnen:

~ Ruim je kamer op
~ Behang/verf je kamer een andere kleur/patroon
~ Verf/beschilder je meubels
~ Ga aan de gang met verschillende lichte/donkere kleuren
~ Hang leuke poosters, schilderijtjes, foto schilderijen, bewegende poosters, tekeningen, colages aan je muur
~ Koop een prikbord en versier die met een leuke versiering (Zoals bijv een bloemen slinger)
~ Verschuif je meubels en richt het dus anders in
~ Koop leuke bijpassende kussens en plaats die op en rondom je bed
~ Koop leuke gordijnen waardoor het licht zacht kan schijnen, dat geeft een mooi effect
~ Neem allerlei leuke doorzichtige glazen potjes en stop die vol met zelfgemaakte Lucky paper stars
~ Maak een What to do lijst en hang die aan je deur (Neem als achtergrond een leuke kleur papier en plak er bijpassende plaatjes bij)
~ Richt je kasten leuk in met bijv een vak voor: Boeken, nagelakjes (make-up), beeldjes, verschillende thema’s, etc
~ Maak een heerlijke lounge plek voor het raam
~ Koop wat leuke plantjes en maak je kamer wat levendiger
~ Maak leuke sierstukjes (bijv met kaarsen en steentjes) zet dat op je bureau
~ Maak een eigen penbakje van een soepblik (of iets) en bekleed die met stof of beplak hem met plaatjes, zo liggen je pennen niet dwarrelig op de grond en op je bureau

Zo dat zijn ze dan voor nu eventjes… Meld het eventjes wat je er van vind en post zelf ook leuke ideetjes. Binnenkort komt er vast meer ^^

haha, een ding:

je zegt in het begin dat er al meerdere zijn, en later zeg je: Owja, excuses als er al een topic bestaat die over dit onderwerp gaat, haha (:

maar verder wel leuke dingetjes :sunglasses:

Jaa xD Lol, FAIL

Achja ^^ Ty

aha, duidelijk, hahahaha (:

wat bedoel je nou?

Jaa xD Lol, FAIL
Achja ^^ Ty

maar goed, ik zal binnenkort ook maar eens m’n kamer gaan opruimen (:

Haha volgens mij heb jij alles al opgenoemd

Ze bedoelt dat ze zelf faalde (haha sorry, even vertalen ^^)
en daarna achja thank you

of bedoel je dat niet xD?

Haha ja dat bedoelde ik ^^

Volgens mij zijn hier idd al veel topics over, maar niet 1 officiele :’)

-Print polaroids uit en plak ze op een muur.
-Plak op iets uit je kamer kranten.
-Koop een etagere en zet daar je sieraden/parfums/nagellakjes op.
-Koop een whitebord en schrijf er leuke zinnetjes op, laat je vrienden er wat op schrijven, plak er inspirirende of met je vrienden gemaakte foto’s op
-Leg een leuk kleedje in je kamer, zoals de nep bont van de ikea.
-Maak van een muur een fotolijstjes muur. In de fotolijstjes kan je foto’s/plaatjes stoppen, maar in de wat diepere fotolijstjes kun je ook (gekleurd) zand en schelpen (ofzo) stoppen.
-Zet een plant(je) (of planten) in je kamer. (Of in de kleur van je kamer).
-Zet mooie kaarsen in je kamer.
-Neem een (glazen/doorzichtige/houten/etc) schaal, zet hem op een kastje/bureau, zet er een paar kaarsjes op.
-Neem een (glazen/doorzichtige/houten/etc) schaal, zet hem op een kastje/bureau, leg er nu vier a zes (hoeveel je ook wil, maar ik zou er niet te veel doen) glaasjes op. Vul ze met sierzand (evt. ook met schelpjes), met je ringen, enz.
-Koop/maak een sieraden houder en zet deze met je sieraden en al ergens in je kamer.
-Koop een lijst (voor een schilderij) doe er hout of iets anders achter en prik je oorbellen erin.

En dat waren mijn tips zo een beetje :'D

Nog een leuk ideetje!

• Schrijf op de zijkant van je kast allemaal namen van je vrienden, leuke bands, fafo eten, leuke zinnetjes, berichtjes van vrienden, etc! Heb ik ook gedaan, alleen zijn me ouders er niet zo blij mee. Maar ze hebbe pech, 't is waterproof stift :grin:

haha, geniaal xD

Hahahah ^ goedd :slightly_smiling_face:
ik heb mijn kamer pas verandert misschien maak ik wat foto’s maar ik zou zeggen koop niet teveel kaarsjes etc. komt allemaal vanzelf erbij want nou heb ik zoveel dat ik ze ergens kwijt wil hebben (ik heb niet de meest mooie kamer maar verander mijn meubels niet omdat mijn moeder ze had uitgekozen:( ) maar vind mijn kamer wel okee en leuk ik voel me gewoon thuis

Hahahah ^ goedd :slightly_smiling_face:
ik heb mijn kamer pas verandert misschien maak ik wat foto’s maar ik zou zeggen koop niet teveel kaarsjes etc. komt allemaal vanzelf erbij want nou heb ik zoveel dat ik ze ergens kwijt wil hebben (ik heb niet de meest mooie kamer maar verander mijn meubels niet omdat mijn moeder ze had uitgekozen:( ) maar vind mijn kamer wel okee en leuk ik voel me gewoon thuis

Oke :’)