Ideeën voor een huwelijkscadeau?

Binnenkort gaat mijn broer trouwen. Ik zou graag een leuk huwelijkscadeau (max 100 eu) willen kopen. Ik wou in eerste instantie een Fujifilm instax mini 8 kopen, maar ik weet niet of dit leuk genoeg is. Wat vinden jullie? En hebben jullie misschien nog leuke ideeën?

Misschien iets voor in huis? Leuk decoratiemateriaal of zo… Zou ik althans kiezen :slight_smile: Maar we weten ook niet wat je broer al allemaal heeft en wat hij leuk vind!

Ik vind die camera wel een leuk idee! Maar mede omdat het ook op mijn eigen verlanglijstje staat :cold_sweat:

Wat we(mijn moeder, stiefvader, zusje, haar vriend en mn ex) toen aan mijn nicht hebben geven was gewoon een mand met 2 handdoekken en zulke mokken van Mr right and miss always right. + cadeaukaarten van de Rituals, Douglas, Action, Intratuin, en iets van een welness bon. :grinning:

Ipv een camera zou ik iets geven wat hij en zijn aanstaande vrouw allebei leuk vinden/iets aan hebben.

Kun je ze niet allerlei cadeaukaarten geven? Dus 10 x 10 euro korting ofzoiets. Voor de Action, Ikea, bioscoop, karwei/gamma, kruidvat, h&m…
Daar hebben ze denk ik meer aan. En als je het op een leuke manier verpakt (bv in een fotoboekje? Of een mandje? Dan ziet het er ook nog eens leuk uit :slightly_smiling_face:

Ik vind dat een superleuk idee! En dan kun je bijvoorbeeld voor de dag al begint geven en door de gasten foto’s laten maken, met een leuk foto’s boekje erbij! Dan hebben ze een mooie fysieke herinneringen aan hun bruiloft, en foto’s van de gasten! Of je gaat zelf die dag rondlopen met de polaroid camera en foto’s maken. En dan kun je het laten als cadeau geven onder het mom ‘om elk mooi moment vast te leggen en nooit meer te vergeten!’. Ik zou zo iets echt heel erg leuk vinden!

Ik zou persoonlijk echt niet zitten te wachten op allerlei prullaria. Ik zou gewoon geld geven of cadeaubonnen oid inderdaad. Een camera vind ik ook wel een tof idee, daar heb je ook daadwerkelijk wat aan.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html
Mag hier