Ideeën voor een cadeautje

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen maar ik ben nu al druk bezig met het bedenken van een valentijnscadeau. Nu heb ik bedacht om mijn vriendje een tegoedbon-boekje te geven. Ik moet alleen nog bedenken wat voor bonnetjes er dan in komen te staan. Wat ik tot nu toe heb bedacht zijn:

• Massage
  • Filmavondje (thuis + bios, verschillende bonnetjes)
  • Een diner maken voor ons beiden

Dit is nog niet zoveel. Naast deze romantische acties wil ik er ook een aantal seksuele dingen bij zetten, hierbij kom ik alleen niet veel verder dan het geven van een blowjob en een striptease. Weten jullie nog een aantal dingen die ik erbij kan zetten?

Ruige beurt
Rustige beurt
Haha, nee zou het ook niet weten!

Als een leuke grap cadeau kan je een leuke naughty box bij de exenos halen

Xenos* :flushed:

als jullie samen alleen thuis zijn: naakt voor hem koken (of alleen een keukenschort aan)
of een nieuw standje van zijn keuze proberen

er zijn echt heel veel dingen om op te noemen, maar het hangt van jouw grenzen af

Ik volg, ik wil ook iets leuks of grappigs doen met een erotisch tintje. Aangezien we volgens mij niet aan valentijn doen maar ik er toch een leuke dag van wil maken. Bij Xenos hebben ze nu een afdeling met grappige erotische dingen, verpleegsterspakjes/politiepakjes, maar ook bodychocolate setjes enzo. Misschien kun je daar eens kijken?

Inderdaad, bij de Xenos heb je ook een erotisch bonnenboekje. (tenminste afgelopen jaar zeker, laatst volgens mij ook nog gezien)

Naakt dineren, hehehe.

Haha die is leuk!

Het is een heel leuk idee, ik heb het zelf ook weleens gemaakt zoiets!

Leuke dingen zoals:

• Alles met me doen wat je wil (incl. handboeien)
  • Pijpbeurt op spannende locatie
  • Massage met happy ending

Maar ook lieve dingen zoals:

• Zelfgekookt diner bij kaarslicht
  • Filmavondje met lekkere zelfgemaakte hapjes
  • Dagje sauna

Succes!