Ideeën voor een 2e afspraakje

heeej!

Ik weet nog of hier al meer topics over zijn maar ik heb geen zin om alle pagina’s af te gaan, dus vandaar dat ik er zelf even een topic over maak! (:

Vandaag heb ik een afspraakje gehad met een jongen. We hebben wat rondgereden in zijn auto, hebben even gewandeld en zijn toen weer naar huis gereden. Nu willen we allebij dat er nog een afspraak komt maar ik heb geen idee wat we kunnen gaan doen:P heeft iemand ideeën? en niet van naar de bios of wat gaan drinken maar iets origineels? :grinning:

Of wat doe jij als je met een jongen hebt afgesproken?

Als je veel geld hebt of als je iemand kent die een luchtballon heeft , kan je een ballonvaart maken.
dat wil ik echt eens een keer doen lijkt me zo super romantisch.
maar als je dat niet hebt kun je de trein pakken en naar nijmegen , de oudste stad van nederland en ik woon daar zelf ook.
maar dan kun je daar gaan shoppen en naast het centrum ligt een prachtig park om daar in te lopen samen.
ik vind het daar echt zo mooi ,maar ja het geeft me ook weer nare gevoelens want ik heb daar ook met mijn ex-vriend gelopen en mijn eerste kus gekregen.:grin:

Naar het strand als er niemand is + zonsondergang of als het zomer is naar het vondelpark (maar dat duurt nog even xd)

Ik weet niet wat jullie hobby’s zijn,
En of jullie echt een relatie gaan krijgen,
En of jullie iets thuis willen gaan doen, maar hier misschien wat leuke ideeën:

• Een cake bakken; Klinkt stom, maar er komen de leukste en soms ietwat sexuele dingen van (bijvoorbeeld elkaars vingers aflikken enzo)

• Als hij een beetje serieus is, of jij goed kan tekenen ofzo,.
    ga elkaar tekenen. Kan leuk zijn, je mag de hele tijd naar hem kijken,. en er komt vast iets leuks uit :stuck_out_tongue:

• Ga met de trein (auto kan ook, maar is minder ‘avontuurlijk’,) gewoon lukraak ergens heen,. niemand kent je, en je kunt doen wat je wilt.

• Picnicken, simpel, maar op dit moment erg koud.

Ik hoop dat je (ookal heb je wss niks aan mijn tips,) dat jullie tweede date origineel en leuk zal zijn :wink:

Schaatsen?

Ik zou het zelf niet weten, I’m sorry!