Ideeën voor digitale

Hallooo,

Ik moet voor school voor CKV een digitale maken. Dit betekent dat ik een filmpje moet maken met het onderwerp: Wie ben ik en wat heb ik met kunst en cultuur. Nou heb ik bijna alles al helemaal bedacht. Ik weet welke beelden ik allemaal wil gebruiken en hoe ik ze in elkaar wil laten overvloeien e.d. in het filmpje. Ik weet ook welk verhaal ik ongeveer wil vertellen en op welke volgorde.

Het enigste dat ik nog niet weet is hoe ik mijn verhaal ga vertellen en welke muziek ik onder mijn filmpje ga zetten…
Het is namelijk zo dat je op een originele manier je verhaal moet vertellen. Het gaat om de creativiteit. De tekst zeggen of de tekst opschrijven ik echt heel erg standaard. Dus eigenlijk hoopte ik dat iemand hier een idee had…?

Alvast bedankt. :slightly_smiling_face:

xxxxx’

steeds een stukje tekst op een blaadje. en dan op volgorde leggen en het dan steeds laten zien?
of als je kunt zingen, het hele stuk zingen xd
ik weetniet of je dit bedoelt? xD

Ja inderdaad zoiets bedoel ik haha :stuck_out_tongue: dankjewel.
maar hoe bedoel je tekst op een blaadje?
ik wil namelijk origineel zijn en bijna iedereen zegt de tekst of schrijft het op en filmt dat dan…

tsjaa…

of letters van iets maken?
bv: alle letters apart uitknippen uit een krant of magazine en dan filmen hoe je ze op een blad plakt. Of dat je eerst een leeg wit blad hebt, en dan plak je er telkens een letter bij en maak je er een foto van, en die foto’s plak je dan achter elkaar

Wooow dat is wel een nice idee.

Ik denk er nu ineens ook aan om allemaal snoepjes neer te leggen in de vorm van een letter!