Ideeën voor 4 dagen weg met vriend?

Zoals de titel al zegt: heeft iemand ideeen waar je naartoe kan gaan met je vriend voor 4 dagen en 3 nachten? Het mag in het buitenland zijn maar ook in Nederland. Niet te duur alsjeblieft.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Tsjechië
Hotel Helena rockytnice

effeweg.nl

Efteling :grinning:

Kijk anders op vakantieveilingen.nl misschien zit daar wel wat leuks? (:

Preston Palace :bowing_man:
Weet niet wat het budget is, maar wij zaten voor 2 nachten tegen de 500 euro voor all inclusive. Dus ontbijt, lunch, avondbuffet, drinken (van fris tot alcoholische dranken) zit er al bij en hoef je niet voor te betalen.

Dankjewel allemaal!

En Sparrow mijn vriendje heeft hoogtevrees dus dat wordt dan denk ik 4 dagen het sprookjesbos rondlopen haha :stuck_out_tongue:
Zelf zaten we te denken aan Scheveningen alleen hij wil ook zelf iets kunnen koken en dus niet 4 dagen uit eten. Maar die appartementen in Schevingen zijn niet echt super.

Iemand nog meer ideeën? Of hotels die jullie goed bevallen zijn? :slightly_smiling_face:

Ziet er heel mooi en leuk uit!

Berlijn! Ik ga met mijn vriend 4 a 5 dagen en we hebben voor €48 per nacht een appartement gehuurd via airbnb, als je daar een beetje rondkijkt en rondzoekt kan je hele leuke dingen vinden voor weinig geld :grinning:

Dat principe kan je natuurlijk ook toepassen op een andere plaats/ander land, die website is namelijk wereldwijd.

Ergens in Belgie / Duitsland?..
Wat is jullie budget? :slightly_smiling_face:

Bedankt voor je hulp! We zullen eens op die site gaan kijken.

En we hebben niet echt een specifiek budget. Maar als het echt heel mooi is dan zijn we bereid er meer geld aan uit te geven.

Misschien iets van vakantieveilingen? Daar staan vaak toffe dingen tussen.

Parijs? heel romantisch,
ik heb toen met mijn vriend 120 euro betaald voor vier nachten (wel elk, dus in totaal 240 ongeveer). En de trein hoeft ook niet heel veel te kosten! wij waren voor 50 euro heen en terug denk ik. En het was heel leuk.

Ik zou naar een kuuroord ofzo gaan, heerlijk ontspannen. :grinning:

120 euro is echt weinig voor 4 nachten Parijs!

En een kuuroord klinkt ook lekker inderdaad.

Maar waarschijnlijk wordt het een midweek centerparcs dichtbij zee :flushed:

Ik dank jou voor die site haha. :bowing_man: