Ideeën om mijn vriend te verrassen!

Hi girls! Ik ben op zoek naar leuke ideetjes om mijn vriend te verrassen. Gewoon een kleine verrassing om mijn liefde voor hem te laten blijken. Weten jullie iets? :flushed:

In het begin was ik daar een x blijven slapen. en we moesten allebei weg, en hij iets eerder.
Ik had toen zn bed op gedekt, en op zn kussen een lekkere reep chocola gelegd :slightly_smiling_face:

Je hebt ook van die chocolaatjes met I love you papiertje eromheen. of een andere lieve tekst volgens mij kun je die bij de bruna halen.

Dankjewel, leuk idee!! Hoe vond hij het?

Ja liefde van een man gaat door de maag he. Dus hij vond het zeker geslaagd :bowing_man:

Inderdaad ook echt superleuk! Hij had een tijdje terug ook een briefje op mijn kussen gelegd met: “VERRASSING! We gaan zo lekker uiteten!” Zo lief was dat! :flushed:

Een roos doet het altijd goed.

Leuk topic! Ik ga het hier volgen voor inspiratie! :slightly_smiling_face:

Of het geslaagd is weet ik nog niet, maar ik wil iets voor hem bakken en dan samen opeten + kaarsjes aan. :slightly_smiling_face:

Super leuk!! Wat ga je bakken? Ik kook wel vaker voor hem en hij ook voor mij, dus wil liever niet iets met eten. Hij is gek op sporten… Maar zou niet zo goed weten wat ik daarmee kan doen…