Ideeën nodig voor wellnessarrangement! Iemand?

Hallo Dames!

Ik had even een vraagje…
Ik doe de opleiding Wellness, Fitness & Beauty Niveau 4.
Wij houden op school arrangementen. Dat betekend dat we rond de tafel gaan zitten met een paar meiden
en verschillende behandelingen samen stellen zoals lichaamssrubs of massages en noem maar op, ook moeten wij een thema verzinnen en daar ook het lokaal mee decoreren. Bijv. Thema is Kerst, dan hangen we het lokaal vol met kerstspullen.
1 iemand moet dit steeds regelen. En over een paar maanden ben ik aan de beurt. (22april). Nu wou ik jullie vragen weten jullie een leuk Thema waar ik mijn arrangement naar kan vernoemen?
Alvast bedankt.
xxx

Als ik jou was zou ik de lente als thema nemen, zet allemaal bloemen neer en versier verder in allemaal lichte/vrolijke kleuren. Noem het gewoon een frisse lente start ofzoo. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen hebt hihihi.
xx
:slightly_smiling_face:

Een land als thema? Wat ze bijvoorbeeld in India voor massages en dergelijke doen? Of een ander land.

Ja haha. Het kan een land soort zijn we hadden vorig jaar bijvoorbeeld Asian Summer. Maar sommige hebben ook Hot Chocolate en dan scrub & lichaamspakkingen van chocola enzo. En wou iets met Asian doen en dan kruidenstempels voor op de rug misschien.