Ideeën nodig :3

Heey,
Voor school (zit in het tweede middelbaar) moet ik een praktisch jaarwerk maken/uitvinden (moet niet persé iets nieuw ‘uitgevonden’ zijn) :bored:
Hier heb ik dus lang na over zitten denken en ik ben op het idee gekomen om een wekker zeg maar te uitbreiden (door bv een soort moderne/niet moderne wekker te hebben als basis en hier dingen bij aan te maken).
Ik weet dat dit misschien kinderachtig en onlogisch klinkt maar het is het enige dat ik kan bedenken (ook omdat ik niet de gemakkelijkste ben in wakker worden :cold_sweat: ).
Nu vraag je je vast af wat ik hier in vredesnaam kom doen :upside_down_face:
Wel,ik vraag me af of jullie misschien ideeën hebben.
Je hoeft ook even niet te kijken naar ‘dat kan je zelf toch nooit maken’ want elk idee is 100% welkom,ook al kan je het onmogelijk zelf maken zonder hulp.
Ik heb al een aantal ideeën zoals bv een soort discolichtjes die hieraan te komen zitten en op het ingestelde uur aan gaan en ook dat je zelf iets kan inspreken wat de volgende morgen te horen komt,ja lijkt onmogelijk maar je mag ook hulp krijgen van die elektricien etc en ik ken nu toevallig een paar mensen.
En btw,ik ga deze wekker echt niet in het echt gebruiken hoor,is gewoon even voor dit werk.Is ook niet de bedoeling dat je het in het echt moet gebruiken :stuck_out_tongue:
Sorry dat ik hier hulp kom vragen maar ik ben echt ZO inspiratieloos :dry:
En nogmaals sorry dat dit kinderachtig lijkt :cold_sweat:

xxx