ideeën leuk cadeau

hoi allemaal

1 januari word mijn broertje 18 jaar en ik heb werkelijk geen idee wat ik kan halen. Kunnen jullie misschien helpen meedenken?
Zat zelf te denken aan een luchtje maar dat vind ik weer zo standaard eigenlijk

Heyy,
zelf houd ik ook niet zo van die standaard cadeautjes en ben ik ook vaak opzoek naar originele en niet veel voorkomende. Je kan bijvoorbeeld van die luchtjes kopen die je in je kleerkast kan ophangen (bij de kruidvat hebben ze een zwitsal geur hahah). Heeft hij iets wat hij graag wilt bereiken? Een rijbewijs bijvoorbeeld? Misschien kan je iets in dat thema zoeken. Ik weet niet hoe oud je zelf bent maar anders zou je ook wat alcohol kunnen geven voor zijn feestje :slightly_smiling_face:

Geen idee wat je budget is, maar misschien leuk om hem een cadeau te geven wat te maken heeft met wat hij leuk vindt.

• Als hij van voetbal houdt, bijvoorbeeld: een bal, shirt, boek over voetbal (gaat hij eindelijk weer is lezen), tijdschrift.
    • Of iets leuks voor op z’n kamer, een kleine shisha, een plant (leert hij voor iets te zorgen gheghe).
    • Als hij geen spotify heeft: 3 maanden spotify, is nu toch maar een euro voor drie maanden.
    • Of iets grappigs kan ook, zoals stofdoekjes,schoonmaakspullen, een goudvis, een eend (kun je gewoon op straat adopteren), of prik z’n fietsband lek en breng hem voor z’n verjaardag naar de fietsenmaker.

Mijn ideeën zijn niet allemaal goed, maar in ieder geval niet standaard.

Hij gaat rond februari het huis uit dus misschien dat ik zo’n overlevingspakketje kan maken, maar idk vind het niet echt een verjaardagscadeau.
Hij heeft pas geleden alcoholvergiftiging gehad dus drank zit em er niet in.

Heb max 150 euro om aan een cadeau te besteden maar het is zo lastig wat te bedenken