Ideeen/ hulp survival kit.

Hoi, ik ben van plan om een survival kit zoals hier te maken. Ik vind het idee echt heel leuk, maar ik wil het graag in het Nederlands maken waardoor sommige dingen niet helemaal kunnen.
Hebben jullie nog leuke ideeen voor dingen die er misschien nog bij kunnen + zinnetjes.

Alvast bedankt. :slightly_smiling_face:

Is het gwn een bakje met allerlei spulletjes erin? Ik snap hem niet helemaal…

ik snap er helemaal niks van.

ik ook niet

Een stilstaand horloge omdat tijd oneindig is ofzo?
Of oh! Een kompas om op de juiste weg te blijven! xD
haha kweenie, maar met die zinnetjes erzo bij is simpel maar lief :relieved:

voor iedereen die het nog niet snapt:

http://images.cutoutandkeep.net//projects/356/Penang-_October_07_236_1198379266_300x225.jpg

Het is een doosje met spulletjes, en dan met zinnetjes erbij, die zinnetjes zeggen iets over de betekenis van de spullen.

Toothpick- to help pick out the good qualities in everyone, including yourself. Bandaid- to heal hurt feelings. Smiley Face- because smiling is contagious. Pencil- to write down everything good that happens in your day. Eraser- a reminder to start everyday with a new slate. Sticky Tape- to tape your lips shut when you have nothing nice to say. Stars-to reflect what you can be. Nail File-to smooth over rough edges. Glitter-to make things sparkle. Velcro-to help you get a grip on things. Rubber Band-to stretch you to your limits. Peg-to keep things together. Match-to light your path.

Bedankt trouwens degene hier boven die ideetjes zijn leuk.

grappig, maar zoiets moet toch uit jezelf komen?

Ja, maar ik ga natuurlijk ook niet precies hetzelfde doen als het voorbeeld.

Vind het hele gebaar al heel erg leuk :relieved: