ideëen goedkope castlefest outfit

hallo allemaal,

in augustus ga ik met mijn vriend en zijn familie naar castlefest in het kuikenhof :slightly_smiling_face:
alleen wouden mijn vriend en ik misschien verkleed gaan (dit weten we nog niet zeker) maar nu zijn we aan het nadenken als wat we willen. we kunnen allebei niet echt iets verzinnen wat voor ons ook betaalbaar is. mijn vriend leek het wel heel gaaf om als steampunk te gaan,

alleen weten we niet of dit te doen is voor ons. we willen er het liefst zo min mogelijk geld aan uitgeven. iemand suggesties?

alvast bedankt :slightly_smiling_face: :hugs:

Ebay is je redding :slightly_smiling_face: Voor mijn eerste outfit voor elfia had ik daar goedkoop spullen vandaan gehaald, je hebt er bijvoorbeeld fashion corsetten voor 10 dollar, steampunk goggles voor 2/3 dollar etc. Je hebt er ook pruiken voor vanaf 10 dollar ongeveer, een mooie pruik maakt vaak al een heel verschil.

Ook is er bij crea bea een elfia topic, waar je waarschijnlijk meer info kan vinden. (elfia is een grotere versie van castlefest, hoewel ik castlefest gezelliger vind) Ik ga dit jaar ook weer naar Castlefest c: Als je creatief bent kan je misschien zelf ook dingen maken? Online zijn heel veel steampunk diy tutorials te vinden. Ik maak bijv. al 2 jaar zelf mijn kostuums, en naai ook kleding, doe sfx schmink etc.

Edit; hou er rekening mee dat dit een dure hobby is tho, je kan ofc goedkoop wat spullen kopen op ebay en bijvoorbeeld bij de kringloop. Maar het is verslavend en als je op een gegeven moment steeds grotere en mooiere outfits wil maken, ben je helaas veel geld kwijt :cold_sweat: Worth it tho. Hopelijk vind je Castlefest leuk! :grinning: