Ideeën gezocht voor surprise moeder.

Hey,

Voor sinterklaas heb ik mijn moeder’s lootje getrokken.
Maar nu heb ik dus géén idee wat voor surprise ik kan maken.
Heeft iemand een idee? :blush:
Ze werkt in een verzorgingtehuis voor demente bejaarden.
Verder vind ze koken en fotografie leuk. Maar ik heb dus al eens een keuken gemaakt en iemand anders een fototoestel…
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen met het vinden van een leuk idee voor een surprise! :gift:

Liefs. :heart:

Je zou misschien een grote kookpan maken? Dus zoiets:

http://www.pannen.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/e/demeyere-kookpan_4.jpg

En dan het cadeau onderop doen en daar bovenop allerlei groenten als wortels, prei, tomaten enzo. Dus dan het lijkt alsof die hele pan volzit met groenten voor een soep ofzo. Of je zou haar favoriete gerecht kunnen namaken als suprise.

Maak een soort USB stick (dit kan heel makkelijk, pak 2 lange dozen, eentje die net een tikkeltje groter is als de ander. Knip ze allebei zo dat ze aan een kant open zijn. De kleinere doos moet het onderstuk worden, deze word dus langer als de ander. De grotere doos maak je korter, want dit word de ‘dop’ van de USB-stick. Als het goed is kun je ze dan precies over elkaar schuiven: Tadaa, daar heb je een USB stick.) Plak hierop allemaal leuke foto’s van jullie samen, van jullie gezin, foto’s die zij gemaakt heeft tot hij helemaal is beplakt met foto’s