Ideeën gezocht voor LSD

Hallo,

Over een paar weken hebben we bij ons op school de laatste schooldag.
En het thema is dit jaar childhood memories.
Alleen lopen we een beetje vast met ideeën voor kleding.
Dus heeft iemand misschien wat ideetjes??

Alvast bedankt :wink:

Hihi, ik dacht ‘LSD? Wat is dat nou weer?’

Maar je zou bv. staartjes in je haar doen, speels jurkje, veel kleuren. Gewoon een beetje kinderlijker.

dan moet je je even bedenken welke tekenfilms-series je altijd keek als kind.

bij LSD dacht ik aan drugs.

ja zo 2 staartjes misschien, en veel pleisters:p

Ik dacht even dat dit over drugs ging, maarehm… Ik zou ook iets met veel kleuren doen! :slightly_smiling_face: Diddl map in je hand ipv clutch ofzo? Haha!
Succes!

Bedankt voor de reacties;)
Het leek ons ook wel leuk om als een typetje/persoon verkleed te gaan.
Waar je echt aan zien: Dat is uit de kindertijd!
Maar we zijn nogal inspiratieloos…

iets met Teletubbies of Pokémon?

LSD = laatste schooldag, voor de mensen die het niet wisten.

ga als powerpuff girl :grin:

Hadden wij maar zo’n leuk thema! Vlechtjes in je haar doen?
Moest ook ineens hier aan denken :smirk:
:

http://www.ze.nl/image.php?img=/ckfinder/userfiles/images/Ze/Artikelen/Januari%202012/tattoo%20ketting.jpg.jpeg&h=160&w=160

Hhahahah ik dacht aan een heel andere LSD :’) In de vorm van ‘laatste schooldag’ nog nooit van gehoord.

Haha, bij ons op school is de afkorting voor laatste lesdag LLD ;p Maar ik heb echt geen idee, sorry!

ja, LSD is een beetje raar… LaatSte lesDag? Laatste leSDag?

haha dat betekend laatste school dag , niet laatste les dag

^ow lol, ja, niet goed gelezen.

Ah echt een leuk thema! Wij hebben zo’n dom thema: circus…
Maar misschien van die zweetpolsbandjes, van die plastic armbandjes in allemaal kleuren, een shirt met k3 of pokémon of iets erop.

Wat cool dat jullie een thema hebben, wij niet :stuck_out_tongue:
gaan jullie ook sweaters bedrukken met je (bij)naam enzo ?

Ik had 6 jaar lang gewacht op mijn LSD, totdat mijn lsb er aankwam en de verkeerde mensen het georganiseerd hadden. Ben niet eens geweest afgelopen jaar. :’)

Maar wat een onwijs leuk thema!! Dit wil ik doen als ik 20 ben, áls ik een verjaardagsfeest ga geven. :stuck_out_tongue:

tamagotchi mee nemen, chin chan!, totally spies (samen met twee andere vriendinnen?..

Ik zou echt met 2 vriendinnen als de powerpuff girls gaan ja :'D

Ik dacht eerst dat je drugs bedoelde, en toen Little Sequin Dress… haha wat ben ik een faal.

Maar leuk idee! Ik dacht ook eraan om zoiets te doen als ik mijn 19 11/12 verjaardag ga vieren (mijn laatste tienermaand, want op mijn 20ste verjaardag heeft toch niemand tijd), dat iedereen in zijn meest puberige outfit komt. Misschien kan je gaan als personages van kinderseries van vroeger, of K3 ofzo? Of als jullie op de basisschool een uniform hadden, dat jullie iets dergelijks aantrekken?