Ideeën feestje

Hee,
Ik ben over een paar maandjes jarig, en in dezelfde maand ook twee vriendinnen van me, dus we willen met zn drieën een feestje organiseren. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan, we hadden eerst 's middags met “ons” vriendinnen groepje een filmmiddagje met maskers en shit, en drna opmaken, want 's avonds kwam de hele klas, en hebben we spelletjes en challenges gedaan, was heel leuk. Dit jaar willen we weer een feestje organiseren, maar niet weer t zelfde. Hebben jullie ideetjes?
Xx

Ik weet niet hoe oud jullie zijn en wat jullie leuk vinden maar misschien is 't wel een leuk idee om echt een groot feest te geven bij iemand thuis ( kan party tent huren ) met muziek , eten en eventueel drank als jullie wel op leeftijd zijn maar dat hoeft natuurlijk niet. Misschien ook wel leuk om een thema te hebben. Het is ook belangrijk als je zo’n feest geeft is dat je wel goed bespreekt en overlegt eventueel ook met je ouders als je niet op jezelf woont hoe je dat gaat regelen bij wie thuis en waar ( binnen of party tent huren en alles in de tuin) en goeie muziek is een must ( playlist maken van paar uur lang) en genoeg hapjes en drinken en eventueel drank.

Als je wat overdag wilt kan je met een groepje vrienden een high tea houden wat super leuk kan zijn en d’r na naar de bios. Je kan zelf de hapjes maken maar je kan op google kijken in de buurt of je ergens kan high tea en dat word dan allemaal geregeld.