Ideeën en tips zelfvertrouwen

Hey meiden,

Ik heb het net uitgemaakt met mijn vriend (nu ongeveer 1 maand geleden). Ik merk dat het gelukkig al wel een beetje beter gaat, maar heb nu de idee dat ik nooit meer een leuke jongen vind of een jongen mij überhaupt wel leuk gaat vinden. Ik denk dus in het kort gezegd dat ik er overeen schiet.

Ik ben nu steeds een beetje bij beetje mijn zelfvertrouwen aan het vergroten. Dit gaat niet snel maar komt beetje bij beetje.

Hebben jullie misschien tips hoe ik zelfverzekerder kan worden? En zou Tinder daarbij een goed idee zijn? Ervaringen en tips zijn welkom!

Tinder kan zeker helpen voor je zelfvertrouwen, maar moet je jezelf afvragen of dit wel werkend is. Misschien moet je meer het vertrouwen in jezelf zoeken, in plaats van buiten jezelf. Snap je wat ik bedoel?

En het is pas net een maand uit, is het niet nog een stuk verwerken waar je mee zit?

Ja dat klopt ook wel en snap wat je ermee bedoeld. Het zelfvertrouwen komt steeds een beetje bij beetje maar is nog niet optimaal. De kleine dingen waar ik onzeker over was daar ben ik al water zekerder over geworden.

En wat jij zegt is waarschijnlijk ook nog wel waar. Ik ben nu ‘‘alleen’’. Ik ben bang dat ik erover heen schiet, dus op dat gebied ben ik dus nog onzeker.

Iemand daarvoor tips. :slightly_smiling_face: