Ideeën date bij warm weer

Hai dames!

Omdat mijn vriend en ik zelden het huis uitkomen hadden we bedacht om zondag te gaan midgetgolfen maar hier wordt het dan te warm voor. Nu zoek ik dus ideeën die we kunnen doen op deze warme dag. Echter vallen zwemmen (of strand), in het park zitten (en alles waar je lang op de grond voor moet zitten) en dingen waar je veel voor moet wandelen af.
Wie heeft er dus nog een tof idee, behalve een ijsje eten haha?

Edit: samen koken o.i.d. zien wij niet als date aangezien we samenwonen en dit dus regelmatig doen.
(Wat wel een optie is, is samen lekker koken en buiten eten met een lekker wijntje erbij)

Is een picknick geen idee dan? Waarom willen jullie eigenlijk niet op de grond zitten/liggen als ik vragen mag? Misschien is er een markt/festival in de buurt waar jullie heen kunnen. Daar hoef je niet perse veel voor te lopen.

Misschien een bbq?

Alicia, weg wegens privacy. Markt vind ik wel een leuk idee!
We gaan zaterdag al barbecueën haha, maar thanks voor het meedenken!

Oh wat lijkt me dat naar zeg!

Hoe gaat fietsen bij hem? Samen een fiets tocht maken kan ook heel fijn zijn, en dan lekker rustig aan met dit warme weer

Zou je die citaat willen verwijderen aub? Denk niet dat hij daar heel blij mee is als dat zo op internet staat aangezien bijna niemand het weet.
Hij heeft me al heeeeel vaak verteld dat hij niet snapt waarom mensen voor hun lol gaan fietsen (of wandelen) dus daar wordt hij niet blij van haha.

Foutje.

Misschien kunnen jullie wel een soort van picknick doen, maar dan klapstoeltjes meenemen?

Picknicken aan een picknicktafel kan natuurlijk ook.
Maar lastig om dan iets te vinden inderdaad! Wat doen jullie als het minder mooi weer is? Misschien kun je daar ook een buitenactiviteit van maken :slightly_smiling_face:

Even tussen door, zondag wordt het toch niet heel warm? 19 graden hier! Wel lekker hoor, begrijp me niet verkeerd, maar niet zoals vandaag 30 graden.

Picknicken, watergevechten, zwemmen bij een plas, roeien, zeilen, ergens naar een (food)festival of markt.

Of zoek de verkoeling op in een gebouw. Een museum, trampoline springen oid.

Niet iedereen vindt dit leuk, maar als je graag dieren ziet, kun je naar een zoo gaan? Meestal hebben ze daar van die treintjes die doorheen heel de zoo rijden.

Of gewoon een terrasje? Als het goed weer is zal je vast ergens buiten kunnen eten. En als je dicht bij een meer zit toevallig, kan je daar misschien met zo een soort boortje op ‘varen’?

Een kleine picknick of lunchen in de stad op het terras. En golf kan wel, voor het middaguur en 's middags ergens wat drinken ofzo

Alicia, dan kijken we een serie of een film en that’s it :grinning_face_with_smiling_eyes:

En als het niet zo heel warm wordt gaan we minigolfen maar ik (en hij) dacht dat het dan ook zo warm wordt!
Toffe ideeen allemaal, ik ga er nog even over nadenken, dankjewel! :slightly_smiling_face:

huh het wordt helemaal niet warm…

Haha echt he. Alleen vandaag, morgen is t alweer 10 graden koeler.

Volgens mij wordt het dit weekend alweer een stuk koeler :slightly_smiling_face: