Ideeën cadeautjes/bedankjes voor vriendinnen

Hee girlsceners,

Vrijdag ga ik naar 6 vriendinnen van me, en ik wil ze een klein cadeautje geven als bedankje. Zit al meer dan 7 weken thuis ivm ziekte, en ze hebben allemaal zulke leuke dingen voor me geregeld, komen regelmatig bij me langs, helpen met het schoolwerk etc.

Nu mag ik eindelijk weer eens een avondje weg, en wil ze eigenlijk bedanken met iets kleins. Heb niet heel veel geld meer, het hoeft dus ook niks groots te zijn, maar ik heb niet echt ideeën.
Natuurlijk is het 't leukste als je zelfs iets kan bedenken, maar dat lukt dus niet. Zal er sowieso wel mijn eigen draai aan geven, dat het toch nog iets persoonlijks wordt.

Dus als jullie ideeën hebben, hoor ik het graag! :slightly_smiling_face:

Cliché, maar misschien een fotolijstje (zelf beschilderd) met een foto van jullie 6’n er in?

Iets knutselen, gelukspoppetjes van wol ofzo.
Een vriendin van mij maakt dit soort dingen: http://www.jaideegiftshop…oll_infomatie_pagina.html

Eigenlijk zou ikzelf liever bijv. met z’n allen gaan high teaen, bowlen ofzo?

@mouche Ja ik zou ook graag iets met z’n allen gaan doen, maar het probleem is dat ik eigenlijk niet vaak weg mag en ook niet lang. Het is een beetje een uitzondering dat ik een keer naar ze toe mag.
Die poppetjes zijn echt leuk trouwens!

@Merveille Daar dacht ik ook al aan, maar ik heb van hun ook een fotolijst gehad met een foto van ons allemaal, dus dan geef ik ze een beetje hetzelfde terug…

Dat is echt rot, veel sterkte!
Misschien is het leuk om voor iedereen een wegwerpcamera te kopen, dat ze van de leuke dingen die ze doen, foto’s maken (jij ook) en dan gaan jullie over een tijdje met z’n allen de foto’s bekijken. Dat lijkt me wel gezellig!
Bij de action kun je al voor 2 euro ofzo, een wegwerpcamera kopen!
(en als je dan leuke effecten wil: http://content.photojojo…o-use-disposable-cameras/)

Ah dat is echt een onwijs leuk idee, dankje! :grinning:

Bij de hema kun je kaarten met eigen foto’s laten ontwerpen,
Je kunt dan kiezen uit 1 of meerdere foto’s en aan de binnenkant/voorkant kun je eigen teksten doen.
Misschien is dat wat?,
Dat je op de voorkant allerlei foto’s van jullie doet,
En dan aan de binnenkant ook wat foto’s en dan te tekst bedankt ofzo.

Oeh dat is ook een leuk idee :grinning:
Zulke dingen had ik nou nooit zelf bedacht, haha

Dat heb ik zelf ook gedaan,
Ik heb nl. 16 week thuis gezeten i.v.m. ziekte in groep 8…
Vonden ze erg leuk :slightly_smiling_face:
(Kaarten kosten niet zoveel, je kunt ook posters maken, die zijn ook redelijk goedkoop)