ideeen briefjes voor vriend

Heeeey !

Ik vertrek op vakantie voor 2 weken, en ik ga hierbij heel hard mijn vriend missen, we gaan elkaar weinig kunnen horen doordat het duur is om naar elkaar te bellen en smsen… Nu kwam ik op het idee om briefjes voor hem te schrijven. Ik heb dus voor elke dag een briefje in een envelop gestoken en hij mag dan elke dag 1 envelop open maken. Ik heb er al 3 gemaakt. Ik wil graag altijd iets extra erbij steken of erbij doen. Ik heb bij de ene al een lolly gestoken, bij de andere een foto van ons 2, en dan nog allemaal hartjes uit geperforeerd en in de envelop gestoken. Hebben jullie misschien nog ideeen ? wat ik er bij kan steken of wat ik in de briefjes kan schrijven? :slightly_smiling_face: bedankt!

upje

Je kan een mooi gedichtje schrijven, of een lyrics van een mooi liedje. Of een cd erin met mooie liedjes, of liedjes die hij leuk vind. Wel ouderwets zo’n cd, maar wel leuk!

Misschien een papiertje met je favorieten parfum erop zodat hij “jouw geur” ruikt of op een papiertje met lippenstift een kus afdruk.

leuk idee!
ik zal even nadenken, ben n beetje inspiratieloos haha