idee voor suprise

Ja, morgen is het 5 december en is het dus de tijd van suprises en kadootjes uitpakken. Nu is mijn probleem dat ik daar nog lang niet mee ben begonnen en dat toch echt is moet gaan doen!
Ik moet een suprise voor mijn broertje maken.
Verlanglijste:
-Ajaxspullen
-Snoep

Niet veel dus, dus hij maakt het extra moeilijk! Hij zit op voetbal, schaatsten en basketbal en als hobby doet hij ook dat waveboarden ofzo.
Mijn broertje is 11 jaar en zit in groep 7…

Ik heb gewoon echt geen idee wat ik zou kunnen maken, en moet echt iets gaan doen want anders heeft mijn broertje niks.

Iemand ideeën dus?

beetje laat niet;)heb je wel al een cadeau?zoja wat heb je?

dat is wel erg laat!
Maar oké. euhm… Misschien een voetbalveld.
GEwoon een doos (bij de ah), groen papier erop
plakken, met witte verf strepen erop. Speculaas
poppetjes als spelers. Goaltjes erop. En een balletje.
En dan gewoon de kadootjes onderin de doos plakken.

ik had al een poging gedaan om een voetbalveld dus te gaan maken (nou ik het het nog niet gemaakt, maar ik zie het nu al niet meer zitten). Dus heb allemaal chocolade zwartepietjes en siterklaasjes gekocht, en iets van 8 stuiterballen imdie op voetballetjes lijken (ja, het waren er acht omdat ze in een zakje zater) en verder een sleutelhangertje met een ajaxshirt en met de achternaam van een of andere ajaxspeler…
-nee ik ben hier dus echt niet goed in.
maar alsvast bedankt (:

Ik weet niet of je nog een idee nodig hebt ofzo,
maar je kunt ook het ajax logo op 2 ronde stukken karton maken, en daar een houtje of iets tussendoen en kun je de cadeautjes dertussen maken.
Heb ik ook een keer gemaakt voor m’n broer maar dan met graafschap logo en dat heeftie nu nog op z’n kamer staan xd.
Succes ermee!

Probeer een voetbal van papier-maché te maken?
& daar de cadeautjes in te doen.