idee voor school

hey meiden!

Voor mijn opleiding Entertainment moet ik zelf een (tv) programma idee bedenken, maar omdat ik momenteel koos inspiratieloos ben wil ik wat gaan brainstormen. Hebben jullie toevallig nog ideeën ?.
Wat zouden jullie nou graag op tv willen zien ? en/of waar genieten jullie van op tv ?

Ik hoop op jullie mening!

xx Naomi.

Ik vind programmas als obese altijd erg leuk. HNTM en girlmore girls vind ik ook erg leuk.

Ik vind de spelshows vooral leuk: 1 tegen 100, ik hou van holland, ter land ter zee en in de lucht etc.

Nu klink ik super lame maar ik kijk eigenlijk alleen populair wetenschappelijke documentaires, zoals Through The Wormhole van Morgan Freeman. En ik vind Food Factory en How It’s Made ook leuk om te kijken.

Ik hou van programma’s als Obese oid

Ik zeg kijk eens in de tv gids! Zie je vast een hele hoop inspiratie :slightly_smiling_face:

Dit ja, en dingen zoals 2doc, Zembla. Ik kijk ook wel consumentenprogramma’s zoals Radar en Kassa en soms ook NPO 3 programma’s zoals Puberruil.
Qua puur vermaak vind ik zelf ‘Heel Holland Bakt’ en andere kookwedstrijden altijd wel erg leuk.