Idee voor je Bff!

Weten jullie een idee om wat te knutselen voor je bff?
We willen namelijk vieren dat we 1 jaar bff zijn(llll)
Ze is heeel speciaal voor me!

Heeft iemand een idee?:kissing:

Heeft iemand een idee?:kissing:

Er is hier op het forum een topic over creatieve ideeën etc.
Kijk daar maar eens tussen.
Maar om je vraag te beantwoorden: Een boekje met leuke quotes en foto’s van jullie samen? Het is heel cliché, maar toch leuk om te krijgen.

Maar we hebben niet zo veel foto’s samen :astonished:

ik heb met oud en nieuw allemaal cadeautjes voor me vriendinnen gemaakt, voor 2 vriendinnen heb ik een t-shirt bedrukt met een bijpassend plaatje en quote. Voor 1 een een sjaal gebreid, voor 2 andere een armbandje gemaakt met bedeltjes. En voor de laatste een memoboard met allemaal foto;s van ons samen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt , maar veel succes!

Dankjewel meer meer meer meer?

Misschien kun je een soort van mooie doos beplakken met allemaal foto plaatjes stickers etc. En dan zelf bijvoorbeeld persoonlijke spulletjes voor haar maken. Houdt ze van beauty? Maak zelf wat beauty spulletjes zoals scrubje en make up remover. Houdt ze van sport? Maak een sport shirt. Houdt ze van films? Maak bijvoorbeeld zelf een filmpje zet die op cd en maak er een mooie hoes bij.

Misschien kun je een soort van mooie doos beplakken met allemaal foto plaatjes stickers etc. En dan zelf bijvoorbeeld persoonlijke spulletjes voor haar maken. Houdt ze van beauty? Maak zelf wat beauty spulletjes zoals scrubje en make up remover. Houdt ze van sport? Maak een sport shirt. Houdt ze van films? Maak bijvoorbeeld zelf een filmpje zet die op cd en maak er een mooie hoes bij.

Dankjewel iemand nog ideeen?:flushed:

ik heb een heel leuk doosje gemaakt en daarin allemaal kleine proefjes en cadeatjes gedaan, en ingepakt in van dat doorzichtige folie zegmaar.

er is een heel leuk boekje, dat ji en je bbf moeten gaan ;doen;
er is er een voor je bff en een voor jou. je moet bijv. ‘op deze pagina over het boekej fietsen’ of in de bladzijde knippen. enzenz echt heel leuke dingen,
maar ik zag hem in de standaard boekhandel in belgie…dus ik weenie of ie in nl ook verkrijgbaar is.

T shirt met een opdruk … inspi in het t-shirt inspiratie forum
Grote fotolijst met allemaal foto’s van jou en haar (collage)
Vriendschaps ketting