Idee voor een t-shirt ontwerp met boodschap

Ik moet voor school een opdruk ontwerpen voor een T-shirt, het moet een boodschap hebben (denk aan Stop zinloos geweld, Geen Bont etc.).

En de opdruk moet origineel zijn, zelf lijkt me het leuk om hier iets optisch mee te doen, alsof er bijvoorbeeld iets gescheurd is of iets in die richting.

Heeft iemand een origineel idee? Of in ieder geval een goede/sterke boodschap.

Alvast bedankt!

Upje. :’)

Upje.

Sorry voor de ongeduldigheid, maar moet er morgen aan werken.

Wat vind je leuk? Waar zou je je voor willen inzetten? Iets wat dichtbij je staat, zoals bijvoorbeeld het stoppen van pesten op school.
Of iets wat meer actueel is, bijvoorbeeld die olieboringen op de noord- of zuidpool (wat was het ook alweer? haha)
Of maak een shirt voor beschermde/bedreigde diersoorten, boskap, kinderarbeid, weet ik veel.

H&M had van die shirts, save the world! of planet, ik weet al niet meer. Die waren wel leuk! Met een afbeelding van een ijsbeer of tijger met een bijpassende tekst die slaat op wat er in de wereld gebeurt.

Denk een beetje richting goede doelen en stichtingen. Misschien doet het nog ideeën op. Ga eens effe lekker brainstormen! In elk geval over onderwerpen dan kun je een onderwerp kiezen en je daar even wat meer in verdiepen om zo een tekst of afbeelding te maken die je op een t-shirt zou kunnen zetten. Je kunt natuurlijk ook op dergelijke dingen googlen om ideeën op te doe :slightly_smiling_face:

http://styleclone.com/wp-content/uploads/37.jpg

Zoals dit bijvoorbeeld :slightly_smiling_face: Zijn niet de shirts die ik bedoelde, maar dit is denk ik wat je een beetje bedoeld?

Ja! Heel erg bedankt, daar heb ik wel wat aan. :’)

Succes vandaag :slightly_smiling_face: