Mijn vriend word binnenkort 18, alleen heb helemaal geen inspiratie voor een cadeau…
want ik wil echt iets speciaals, echt iets orgineels voor hem doen/kopen! iemand een idee??
haha, ik zit met het zelfde probleem, geurtje of bios bon vind ik zo standaard. en moet ook weer niet te duur zijn, en hij is zaterdag al jarig! Dus iemand leuk en niet super duuur ideeeen?
[i]Je vriend in de zin van vriendje? Of gewoon een vriend?
Nou ja ik doe meestal een dagje weg, ik weet het anders ook nooit :’) en dan heb ik er ook een beetje profijt van[/i]
oow haha, vergeten te melden het is mijn Vriend(je)
een mooi paar schoenen van zijn favoriete merk?
een leren armband?
parfum?
cd’s van zijn favoriete bands (als hij daar van houdt)
ehhhhhh… ja ik weet niet wat je budget is misschien een dagje uit? op internet staan van die leuke cadeaubonnen net als een dagje preston palace!
@Typfoudt
haha! alles wat je opnoemt heb ik al aan hem gegeven!
heb hem puma schoenen gegeven, een leren armband heeft hij zelf gekocht, parfum heb ik ook is voor hem gekocht en z’n favoriete bands, daar heeft hij alle cd’s al van! haha!
preston palace lijkt me opzich ook wel leuk, ben ik ook nog nooit geweest en mijn vriend ook niet.
up!
Als je een beetje creatief bent kunt je misschien zelf wat voor hem maken? Vind die van mij in ieder geval altijd leuk.
hieer dus het zelfde probleem maar dan me broer en hij word 19 weet niet wat ik moet geven
Is je broer al uit huis? Zo niet, dan kun je misschien een ‘funny’ uit-huis-pakket maken. Als een soort ‘hint’
Omhoog!
Upje!
Ga samen een dagje naar een pretpark als hij daarvan houdt of ga samen een weekendje weg ofzow
mijn vriend wordt 10 mei 21…
maar weet ook niet wat te geven, hij moet altijd op zaterdagochtend werken, gebruikt geen geurtjes, vindt pretparken niet leuk…
maar stel je bent heel rijk, dan kan je je vriend een auto voor zn 18e verjaardag geven, haha!
hha mijn vriend wordt over een heel poosje 19, (in juli) maar ik ben nu al aan het nadenken over een cadeau. ik vind het zooo moeilijk… mmm.
hier zijn volgens mij al heel veel topics over. Maar ik heb mn ex dit gegeven:
*goude oorbellen
*zilvere armband
*etentjes
*parfum
*boxers van bjorn borg
*vesten
- nikez
*hele lading knuffels en kaarten
*shirts
*kleding bon
en pfff verder weet ik het echt niet meer. Maar ook vaak uitjes enzo
precies hetzelfde probleem, hij wordt over 6 daagjes 18. hij rookt, dus leuk idee; een gegraveerde zippo met de datum dat we hebben. heeft hij meerdere keren per dag in zn hand dus helemaal geweldig vond ik.
Parfum