idee reclamefilmpje

Heyy !!
Voor het vak Nederlands moeten we een reclamefilmpje
maken voor de Kringloopwinkel, maar ik heb echt geen idee
waarover dat filmpje zou kunnen gaan. Heeft er iemand van
jullie soms een idee??
Alvast bedankt :dancing_women:

Doe net of je iets vanuit een huis naar de kringloop wilt brengen of dat ze het op komen halen.

Ik weet niet of je het met een groepje moet doen [ik ga er wel van uit]… dan is het misschien wel leuk om een video te maken dat twee van de groep een outfit gaan kopen in de kringloop winkel voor de ander of voor die gene zelf. Dan laat je shots zien dat die gene aan het zoeken is en je maakt shots van de kleding en van de winkel over het algemeen. En wanneer ze klaar zijn met shoppen dan loop je weer de winkel uit en dan die twee gewinkeld hebben vertellen dan er wat over. En dan klappen ze in hun handen of je laat het beeld even flitsen en dan zijn ze veranderd van kleding van de kringloopwinkel. Zo maak je het leuk en niet saai en oudbollig hahaha :stuck_out_tongue:

En als ze dan wat vertellen, dan kan je het wel hebben over de kringloopwinkel zelf waar het is; wat hun doelgroep is en zo. Tijdens het ‘winkelen (zoeken naar kleding)’ dan een leuk muziekje onder!

Ik hoop dat je er wat mee kan ^^

Ik heb niks tegen dat jij wat vraagt maar wat ik belachelijk vindt dat als ik wat vraag om advies of wat dan ook komt er vet gauw een slotje op mijn forums. Gisteren vroeg ik ook om advies van een filmpje voor mijzelf en dan reageren anderen daar op en even later weer een slotje er op >.< en bij dit bericht en andere berichten mag het allemaal; dan wordt het gewoon door de vingers gezien.

Het maakt mij niks uit als mensen hulp nodig hebben van anderen voor hun huiswerk maar als het niet mag, maak het dan gelijk en niet bij sommige wel en sommige niet. Sorry ik zet het hieronder omdat mijn forum op slot is…

^ Misschien kun je beter je frustratie kwijt bij een moderator oid ipv iemand anders ‘lastig te vallen’ met jou ding. Verder geef ik je wel gelijk gezien dit ook gewoon hulp vragen voor huiswerk is.