idee om schoenen op te bergen ?

heeft iemand een leuk idee om schoenen op te bergen :grinning: ?
of iets te maken waar je ze in kan opbergen?
en waar berg jij ze op?
x

Ik gooi ze in m’n oude kleding kast :stuck_out_tongue: niet echt overzichtelijk, maarja.

Ophangen! :grinning: Aan een waslijn ziet er misschien leuk uit. (Hehe, dit klinkt vast raar).

ik zet ze in mn boekenkast (ja dat kan alleen als je niet veel boeken hebt :’])

Ik heb me sneakers beneden onder de jassen-ophang-ding gegooid. Me hoge hakken heb ik nu geen plek voor dus ze staan tussen de boeken…?

erg… erg handig.

Ik heb er ook een kast voor gekocht :wink:
Ze staan boven elkaar XD

iedereen hier heeft bijna een echte plek voor schoenen :open_mouth:
ze liggen bij mij door mijn kamer verspreidt xD

ik heb nog wel plaats over in mn kledingkast dus prop ik daar mn schoenen die ik niet heeel vaak aandoe de rest beneden onder de kapstok

heb niet zoveel schoenen :slightly_smiling_face:

ik heb een kast in de muur met een deur n.n

ik heb ze allemaal in een hoek van me kamer staan en de rest in schoenenkasten op mn kamer, ik heb teveel en ik weet ook niet echt een handige opbergtip:(

uhm, een deel staat bij mijn kledingrek, en een ander deel onder in de kast.

onder de kachel bij de voordeur.

Ik heb ze in een la gedaan.
Maar dat zijn er maar een paar de rest staat nog over mijn kamer verspreid…
Ben ook nog iets leuks ervoor het zoeken.

Een is in de schoenenkast in de hal, de de andere schoenen staan bij mij op de onderste plank van de boekenkast.

in me kledingkast

Zo’n 5 bij 5 vakken boekenkast. Heb niet zoveel schoenen dus past best.

ik heb 2 schoenengedeeltes in mn kast maar het past nietmeer dus ga ik voor mn heels een plank boven mn bed hangen en ze daarop uitstallen :grinning:

maak aan de deuren van je kasten aan de binnenkant, aan elke deur een schoenenrek, en versier hem met leuke bloemen etc, als je een 3 dubbelige hebt, kun je er zo 20 schoenen op kwijt.

Ik heb een la onder mijn bed:)

^Dat dus (: